X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

23.63 zł

Rabat: 5.37 zł
Cena katalogowa: 29.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Media Władza Komunikacja

red: Borkowski Igor seria: DZIENNIKARSTWO I MEDIA
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: Wrocław
Stron: 188
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788322935750

Opis:

Intelektualne, emocjonalne i poznawcze napięcia na styku: mediów, władzy i komunikacji to główny wątek problemowy prezentowanych w 7. numerze czasopisma Dziennikarstwo i Media; tekstów. Przygotowali je wrocławscy medioznawcy, badacze kultury komunikowania społecznego, filmoznawcy, językoznawcy i teoretycy komunikacji. Zróżnicowane metodologicznie, tematycznie i materiałowo artykuły stanowią ciekawą propozycję nie tylko dla środowiska akademickiego, ale i dla licznych odbiorców, którym nieobca jest problematyka kształtowania wizerunku, wpływu, komunikacji międzykulturowej, reklamy i współczesnego dziennikarstwa w Polsce i na świecie.

Klienci, którzy kupili Media Władza Komunikacja wybrali również:

Górska Katarzyna - Miasto, barrios i kultura popularna w Peru. Tożsamość kulturowa nowych mieszkańców Limy
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Górska Katarzyna
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Rok wydania: 2020
Stron: 302
30.00 zł
21.90 zł
Dodaj do koszyka
Wiśniewska Dominika - Rynek prasy w rozwiniętym społeczeństwie obywatelskim na przykładzie Szwecji. Prasa wobec wyzwań epoki cyfrowej
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wiśniewska Dominika
Wydawca: Aspra
Rok wydania: 2018
Stron: 336
45.00 zł
36.36 zł
Dodaj do koszyka
Medialne socjotechniki BRANDCASTINGU. Hybrydyzacja - Uwiarygadnianie - Zadaniowość
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo KUL
Rok wydania: 2018
Stron: 266
42.00 zł
35.62 zł
Dodaj do koszyka
Karwat Mirosław - Podstawy socjotechniki dla politologów, polityków i nie tylko
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Karwat Mirosław
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2014
Stron: 286
55.00 zł
41.52 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Media Władza Komunikacja -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Kultura. Cywilizacja. Etnografia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10