X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jacek Bartosiak - Najlepsze miejsce na świecie
-31%
+ do schowka
69.90 zł
48.58 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.32 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jacek Bartosiak
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2023
Stron: 496
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

29.68 zł

Rabat: 5.32 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 4-5 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Medialne reprezentacje kultury. Kultura mediów a tożsamość. Tom 4

Wydawca: Wydawnictwo KUL
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 120
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788380618145

Opis:

Medialne reprezentacje kultury. Kultura mediów a tożsamość. Tom 4

Spis treści

Robert Szwed
Wprowadzenie: medialny kontekst kultury
Introduction: the media as a context for culture

Leon Dyczewski , Robert Szwed
Kultura dzisiejszych mediów
The culture of today’s media

Jerzy Jastrzębski
"Kultura otwarta” w mediach jako ideologia
"Open culture” in the media as an ideology

Małgorzata Lisowska-Magdziarz
Kultura transformacji - w kierunku postkonsumpcyjnej
kultury zmediatyzowanej
A culture of transformation - towards post-consumerism mediated culture

Tomasz Goban-Klas
Mediatyzacja protestu społeczno-politycznego. Refleksje postmajdanowskie
Mediatization of socio-political protest. Post-Maidan reflections

Robert Szwed
Mediatyzacja przemocy. ISIS - nowe oblicze wojny
Mediatization of violence. ISIS - the new face of war

Jerzy Jastrzębski
Tożsamość a medialna agenda
Identity and media agenda

Anna Sugier-Szerega
Tożsamość "cyfrowych dzieci” a komunikacja międzypokoleniowa
Identity of "digital children” and intergenerational communication

Marek Pytko
Twitter - narzędzie budowania tożsamości instytucjonalnej Kościoła
Twitter - building an institutional identity of the Church

Bibliografia

Klienci, którzy kupili Medialne reprezentacje kultury. Kultura … wybrali również:

Grzenia Jan - Komunikacja językowa w internecie
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grzenia Jan
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2022
Stron: 214
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
Lewandowski Piotr - Potęga narracji. Narodowe mity (geo)polityczne..
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lewandowski Piotr
Wydawca: UNIVERSITAS
Rok wydania: 2022
Stron: 560
49.00 zł
32.39 zł
Dodaj do koszyka
Edward L. Bernays - Krystalizacja opinii publicznej
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Edward L. Bernays
Wydawca: Narodowe Centrum Kultury
Rok wydania: 2019
Stron: 180
42.00 zł
27.76 zł
Dodaj do koszyka
Molęda-Zdziech Małgorzata - Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Molęda-Zdziech Małgorzata
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Stron: 444
78.00 zł
58.88 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Medialne reprezentacje kultury. Kultura mediów a tożsamość. Tom 4 - red.Robert Szwed
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"