X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

35.62 zł

Rabat: 6.38 zł
Cena katalogowa: 42.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Medialne socjotechniki BRANDCASTINGU. Hybrydyzacja - Uwiarygadnianie - Zadaniowość

Wydawca: Wydawnictwo KUL
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 266
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788380615540

Opis:

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I. Brandcasting w mediasferze, czyli założenia wstępne
1.1. Hybrydowy brandcasting - konceptualizacja zjawiska
1.1.1. Brandcasting i jego socjotechniki
1.1.2. Zmiana i efektywność socjotechnik brandcastingu
1.1.3. Hybrydyzacja przekazów marki
1.1.4. Cechy hybrydowych przekazów brandcastingu
1.2. Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań
1.2.1. Analiza dyskursu - ramy teoretyczne
1.2.2. Translacja wybranych teorii społecznych do analizy dyskursu
1.2.3. Problemy i techniki badawcze

Rozdział II. Public relations - zacieranie granicy między komercyjnym i dziennikarskim przekazem
2.1. Public relations - transparentna forma komunikowania o marce?
2.2. "PR-izacja" treści medialnych?
2.3. Advertorial - szczególny przypadek PR-izacji prasy
2.3.1. Advertorial - etyka a praktyka jego stosowania
2.3.2. Badanie advertoriali - ich typy i odbiór

Rozdział III. Blogi - włączanie treści o markach do blogerskiego dyskursu
3.1. Blogi - hybrydy o wielu funkcjach
3.2. Proces komercjalizacji blogów - wiarygodność dyskursu?
3.3. Uwarunkowania i techniki wpływu blogerów
3.4. Przypadek dwóch blogów modowych
3.5. Blogi - demokratyczne komunikowanie?

Rozdział IV. CRM - nadawanie wiarygodności marce w dyskursach o społecznym zaangażowaniu
4.1 CRM - "narzędzie" pomocy potrzebującym?
4.2. Przypadek społecznego zaangażowania w kampanii marki Dove
4.2.1. Czynniki kampanijnego sukcesu marki Dove
4.2.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Dove

Rozdział V. Społeczności marki - angażowanie konsumenta w dyskurs marki
5.1. "Społeczności" marki - czy społeczności?
5.2. SM: między tym, co indywidualne i społeczne
5.3. SM w kontekście zjawiska groundswell
5.4. SM a lojalność konsumencka
5.5. SM jako socjotechnika wspólnie podzielanych wartości
5.6. Przypadek "Klubu Moja Nivea"
5.6.1. Czynniki sukcesu "Klubu Moja Nivea"
5.6.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Nivea

Rozdział VI. Branded gaming - transfer emocji i znaczeń, poziomy integracji i akceptacji
6.1. Proces komercjalizacji gier
6.2. Specyfika gier a lokowanie marki
6.2.1. Interaktywność czy reaktywność?
6.2.2. Responsywność i grywalizacja
6.2.3. Immersja - jej poziomy a skuteczność lokowania marki
6.2.4. Przyjemność grania i transfer emocji
6.3. Lokowanie marki w grach w kontekście branded entertainment
6.4. Poziomy zintegrowania marki z treścią rozrywkową gier
6.5. Efektywność branded gaming a modele przetwarzania informacji
6.6. Branded gaming w opiniach studentów - pytanie o granice komercjalizacji gier

Zakończenie

Bibliografia

Aneks

Klienci, którzy kupili Medialne socjotechniki BRANDCASTINGU. … wybrali również:

Becker Howard S. - Triki badawcze w socjologii. Jak w pełni wykorzystać potencjał badań społecznych
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Becker Howard S.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 296
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
Osóbka Przemysław - System konstytucyjny Estonii
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Osóbka Przemysław
Wydawca: Wydawnictwo Sejmowe
Rok wydania: 2018
Stron: 158
26.00 zł
21.32 zł
Dodaj do koszyka
Polityka migracyjna w obliczu współczesnych wyzwań. Teoria i praktyka
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2018
Stron: 678
67.20 zł
50.73 zł
Dodaj do koszyka
Anna Kołomycew, Anna Pięta-Szawara - Obszary aktywności kobiet. Wybrane aspekty filozoficzne, społeczne i polityczne
-3%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Anna Kołomycew, Anna Pięta-Szawara
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Rok wydania: 2018
Stron: 186
21.00 zł
20.37 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Medialne socjotechniki BRANDCASTINGU. Hybrydyzacja - Uwiarygadnianie - Zadaniowość -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Socjologia. Społeczeństwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10