X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Śliwerski Bogusław - Habilitacja. Diagnoza Procedury Etyka Postulaty
-29%
+ do schowka
69.99 zł
49.62 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.37 zł
Cena katalogowa: 69.99 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Śliwerski Bogusław
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 8
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

29.83 zł

Rabat: 9.17 zł
Cena katalogowa: 39.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Merchandising w małych i dużych firmach handlowych. Teoria i praktyka

Witek Lucyna
seria: VADEMECUM MENEDŻERA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 294
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788374836791

Opis:

Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych. Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży. Autorka odpowiada między innymi na pytania: * jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży? * jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów? * jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową? * jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt? * jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu? Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.

Klienci, którzy kupili Merchandising w małych i dużych firmach … wybrali również:

Kulturowa zmienność systemów zarządzania
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 195
45.00 zł
34.42 zł
Dodaj do koszyka
Sokołowska Stanisława, Krawczyk-Sołtys Agnieszka, Mijal Anna, Płatkowska-Prokopczyk Laura , Szwiec P - Koncepcje organizacji i metody zarządzania. Możliwości i ograniczenia
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sokołowska Stanisława, Krawczyk-Sołtys Agnieszka, Mijal Anna, Płatkowska-Prokopczyk Laura , Szwiec P
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 230
48.00 zł
36.72 zł
Dodaj do koszyka
Filaber Joanna - Ochrona bezpieczeństwa publicznego w gminie
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Filaber Joanna
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 242
59.00 zł
45.13 zł
Dodaj do koszyka
Stęplewski Bogumił - Podstawy logistyki bezpieczeństwa
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Stęplewski Bogumił
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 188
45.00 zł
34.42 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Merchandising w małych i dużych firmach handlowych. Teoria i praktyka - Witek Lucyna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10