X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

31.41 zł

Rabat: 11.09 zł
Cena katalogowa: 42.50 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Metoda i znaczenie w badaniach sondażowych

Howard Schuman
Wydawca: Oficyna Naukowa
Rok wydania: 2013
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 282
Format: 17.2x22.2cm
ISBN: 9788377370193

Opis:

Punktem wyjścia autora jest konstatacja, że najsłabszym punktem badań przy użyciu metody sondażowej jest interpretacja, trafne określenie znaczenia udzielonych przez badanych odpowiedzi – stąd tytuł książki. Kwestia ta dotyczy w szczególnym stopniu komunikacji publicznej – nacisk kładzie się tam na procenty odpowiedzi, a ich znaczenie często pozostaje niewypowiedziane, niejasne i trudne do uchwycenia. Zarazem – i to jest motyw wiodący tej książki – metody sondażowe same mogą być użyte do poprawy naszych zdolności rozumienia zarówno pytań, jak i odpowiedzi sondażowych. Książka zawiera prezentacje wielu technik służących interpretacji pytań i odpowiedzi ankietowych, a prezentacje te są niezwykle sugestywne, gdyż metoda przedstawiona jest wraz z badaniem. Autor pokazuje, jak można być badaczem innowacyjnym, łączącym badanie zagadnień społecznych z usprawnianiem metod badań. Pokazuje też, że do tego, by prowadzić innowacyjne badania, nie zawsze konieczna jest wyrafinowana technika – najważniejsza jest pomysłowość i wyobraźnia. Z książki można się nauczyć, jak interpretować dane, a wiele z wykorzystanych w niej przykładów ma wartość paradygmatyczną. Książka napisana jest prostym językiem, dalekim od technicznego języka podręczników metodologii i sprawozdań z badań sondażowych; napisana jest z myślą o wszystkich, którzy badania sondażowe prowadzą, uczą, jak je prowadzić, i z ich wyników korzystają. W Polsce, jak dotąd, nie ma książki, która łączyłaby w sobie wszystkie te przymioty.

Klienci, którzy kupili Metoda i znaczenie w badaniach sond… wybrali również:

Kolankiewicz Maria - Placówki opiekuńczo-wychowawcze. Historia i współczesność
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kolankiewicz Maria
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2022
Stron: 212
55.00 zł
41.52 zł
Dodaj do koszyka
Pospiszyl Irena - Patologie społeczne i problemy społeczne
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pospiszyl Irena
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2021
Stron: 509
94.50 zł
65.77 zł
Dodaj do koszyka
Pomoc społeczna. Idea – rozwój – instytucje
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2022
Stron: 536
79.00 zł
62.01 zł
Dodaj do koszyka
Berne Eric - W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyludzkich
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Berne Eric
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2011
Stron: 159
54.00 zł
42.38 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Metoda i znaczenie w badaniach sondażowych - Howard Schuman
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Socjologia. Społeczeństwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10