X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Żukowski Przemysław Marcin - Wydział Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie w latach 1918-1939. Źródła
-15%
+ do schowka
32.00 zł
27.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 4.80 zł
Cena katalogowa: 32.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Żukowski Przemysław Marcin
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 514
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

35.10 zł

Rabat: 9.90 zł
Cena katalogowa: 45.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Metody badania wizerunku w mediach

red: Gackowski Tomasz, Łączyński Marcin
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2017
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 300
Format: 16.4x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375561333

Opis:

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? – i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? – tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński

Klienci, którzy kupili Metody badania wizerunku w mediach wybrali również:

Ficoń Krzysztof - Logistyka ekonomiczna Procesy logistyczne
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ficoń Krzysztof
Wydawca: BEL Studio
Rok wydania: 2016
Stron: 392
63.00 zł
49.96 zł
Dodaj do koszyka
Budyn-Kulik Magdalena, Szreniawski Piotr - Psychologia administracji. Zarys problematyki
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Budyn-Kulik Magdalena, Szreniawski Piotr
Wydawca: UMCS
Rok wydania: 2016
Stron: 162
33.60 zł
26.21 zł
Dodaj do koszyka
Wojciechowski Sebastian, Osiewicz Przemysław - Zrozumieć współczesny terroryzm
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wojciechowski Sebastian, Osiewicz Przemysław
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2017
Stron: 59
59.00 zł
45.13 zł
Dodaj do koszyka
Nepelski Mariusz - Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nepelski Mariusz
Wydawca: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Policji
Rok wydania: 2016
Stron: 303
49.00 zł
40.18 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Metody badania wizerunku w mediach -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10