X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jerzy Pieróg - Prawo zamówień publicznych. Komentarz w.14
-16%
+ do schowka
299.00 zł
249.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 49.31 zł
Cena katalogowa: 299.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jerzy Pieróg
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 900
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

35.10 zł

Rabat: 9.90 zł
Cena katalogowa: 45.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Metody badania wizerunku w mediach

red: Gackowski Tomasz, Łączyński Marcin
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2017
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 300
Format: 16.4x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375561333

Opis:

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? – i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? – tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński

Klienci, którzy kupili Metody badania wizerunku w mediach wybrali również:

Budyn-Kulik Magdalena, Szreniawski Piotr - Psychologia administracji. Zarys problematyki
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Budyn-Kulik Magdalena, Szreniawski Piotr
Wydawca: UMCS
Rok wydania: 2016
Stron: 162
33.60 zł
25.03 zł
Dodaj do koszyka
Ficoń Krzysztof - Logistyka ekonomiczna Procesy logistyczne
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ficoń Krzysztof
Wydawca: BEL Studio
Rok wydania: 2016
Stron: 392
63.00 zł
50.27 zł
Dodaj do koszyka
praca zbiorowa - Ekologia a budownictwo
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne
Rok wydania: 2016
Stron: 496
63.00 zł
47.69 zł
Dodaj do koszyka
Nepelski Mariusz - Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nepelski Mariusz
Wydawca: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Policji
Rok wydania: 2016
Stron: 303
49.00 zł
40.18 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Metody badania wizerunku w mediach -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10