X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

43.83 zł

Rabat: 18.07 zł
Cena katalogowa: 61.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Metody i techniki sondażowych badań opinii

Szreder Mirosław
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2016
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 256
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320818437

Opis:

Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W książce zostały przedstawione: organizacja badań sondażowych opinii, stosowane w tych badaniach metody i techniki, najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania. Książkę uzupełniają przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych. Książka jest przeznaczona dla studentów: zarządzania, marketingu, socjologii, psychologii społecznej, dziennikarstwa, a także osób profesjonalnie zajmujących się badaniami opinii publicznej.

Klienci, którzy kupili Metody i techniki sondażowych badań … wybrali również:

Raczkowski Konrad - Zarządzanie publiczne. Teoria i praktyka.
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Raczkowski Konrad
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Stron: 286
59.00 zł
41.59 zł
Dodaj do koszyka
Rasfeld Margret, Breidenbach Stephan - Budząca się szkoła
+ do schowka
KSIĄŻKA
Rasfeld Margret, Breidenbach Stephan
Wydawca: Dobra Literatura
Rok wydania: 2015
Stron: 224
34.90 zł
Dodaj do koszyka
Kraczla Magdalena - Stres w pracy menedżera
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kraczla Magdalena
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2015
Stron: 202
46.00 zł
35.88 zł
Dodaj do koszyka
Gawrycka M., Wasilczuk J., Zwiech P. - Szklany sufit i ruchome schody - kobiety na rynku pracy
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gawrycka M., Wasilczuk J., Zwiech P.
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2007
Stron: 134
35.70 zł
27.85 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Metody i techniki sondażowych badań opinii - Szreder Mirosław
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Socjologia. Społeczeństwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10