X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Rafał A. Ziemkiewicz - Złowrogi cień Marszałka
-30%
+ do schowka
44.90 zł
31.34 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.56 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Rafał A. Ziemkiewicz
Wydawca: Fabryka Słów
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 448
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

3.55 zł

Rabat: 1.45 zł
Cena katalogowa: 5.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 1998
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 192
Format: 14.7x20.8
ISBN: 83-01124-89-x

Opis:

Jedna z nielicznych na rynku pozycji przedstawiających powiązania procesów decyzyjnych z nowoczesną teorią testów i weryfikacji hipotez statystycznych przy wykorzystaniu komputerowych pakietów statystycznych: KMSS, SAS, SPSS, STATISTICA, STATGRAPHICS. Praca ma dwie warstwy: informatyczno-statystyczną i merytoryczno-branżową, dotyczącą zagadnień analizy oraz sondażu rynku w aspekcie socjologicznym i psychologicznym. Autorka akcentuje szczególnie powiązanie decyzji i sukcesu firmy handlowej z wynikami analizy rynku uzyskanymi za pomocą tanich, ale trafnych badań sondażowych. Ważny praktyczny aspekt publikacji stanowią konkretne przykłady badań i wzorcowe analizy statystyczne. Treści podręcznika znakomicie korespondują z programem zajęć ze statystyki, marketingu i socjologii w szkołach wyższych.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku - Kowal Jolanta
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Inne » Podręczniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10