X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Skrzyński Dariusz - Nowe prawo oświatowe - zmiany organizacyjno-kadrowe. praktyczny poradnik - wzory dokumentów
-27%
+ do schowka
178.50 zł
131.18 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 47.32 zł
Cena katalogowa: 178.50 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Skrzyński Dariusz
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

31.53 zł

Rabat: 9.42 zł
Cena katalogowa: 40.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Mistrz sprzedaży. Handlowy wieniec laurowy + CD

Wydawca: One Press
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Gliwice
Stron: 275
Format: A5
ISBN: 9788324619443

Opis:

Handlowy wieniec laurowy

  • Rady dla początkujących i doświadczonych handlowców
  • Sprzedaż od pierwszego impulsu do spektakularnego finału
  • Szkic do obrazu barwnej przyszłości w sprzedaży

Sukces nigdy nie jest efektem "słomianego zapału" — tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień

James Madison

Sprzedawco, przedstawicielu handlowy, agencie!

Zdecydowałeś się podjąć niełatwą pracę w niełatwych okolicznościach. Konkurencja panoszy się tuż obok, klienci niechętnie wydają pieniądze, a prowizje mogłyby być o kilka procent wyższe. Jednak zawód sprzedawcy jest także jednym z najbardziej satysfakcjonujących zajęć, jakie możesz sobie wyobrazić. Pozwala zmieniać przekonania odbiorców, podsycać ich potrzeby i budować relacje z klientami na zasadach obopólnego zadowolenia.

Marzysz o tym, by Twój kalendarz wypełniły terminy spotkań, rozmowy handlowe kończyły się sukcesem, a zadowoleni klienci udzielali Ci rekomendacji? Aby to marzenie przekuć w rzeczywistość, musisz zmienić tylko jedną rzecz — własne nastawienie.

Ludzie uwielbiają kupować! Niestety, ich stosunek do sprzedawców bywa zdecydowanie mniej entuzjastyczny. Jeśli jednak z natrętnego akwizytora, nastawionego na zysk handlowca czy skupionego na sobie przedstawiciela do spraw kluczowych klientów przeobrazisz się w życzliwego doradcę, ich przekonania diametralnie się zmienią. Dlaczego? Ponieważ każdy pragnie zmiany na lepsze!

  • Efektywne poszukiwania nowych i dbanie o stałych klientów.
  • Skuteczne umawianie spotkań handlowych i powroty z tarczą.
  • Poznanie emocji i mechanizmów kierujących Twoimi odbiorcami.
  • Współpraca z trudnymi klientami.
  • Rady najbardziej doświadczonych sprzedawców.

 

Spis treści:

Trudne początki

1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować

  • Inne spojrzenie
  • Pieniądze
  • Przekonania
  • Zmiana przekonań
  • Koncentracja
  • Zmiana koncentracji
  • Kontrola

2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie

  • Skąd się biorą decyzje
  • Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle
  • Potrzeby
  • Pewność
  • Urozmaicenie
  • Uznanie
  • Przynależność
  • Rozwój
  • Prawa wpływu

3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy

  • Dlaczego i jak
  • Cele
  • Technologia
  • Jak zdobywać wiedzę?
  • Podsumowanie

4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów

  • Lista Kontaktów
  • Osoby wpływowe
  • Rekomendacje
  • Lista Możliwości
  • Nawyki

5. Jak się spotkać? Jak umówić się na spotkanie handlowe

  • Rozmowa telefoniczna

6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe

  • Etap pierwszy - nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji
  • Etap drugi - zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb
  • Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja
  • Kolejny krok

7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach

  • Różnice indywidualne
  • Metaprogramy
  • Systemy reprezentacji
  • Pięcioczynnikowy Model Osobowości

Zakończenie

Klienci, którzy kupili Mistrz sprzedaży. Handlowy wieniec laurowy … wybrali również:

Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
23.27 zł
Dodaj do koszyka
Oczkoś Mirosław - Sztuka mówienia bez bełkotania i faflunienia
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Oczkoś Mirosław
Wydawca: Wydawnictwo RM
Rok wydania: 2015
Stron: 180
29.90 zł
20.09 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
35.18 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Mistrz sprzedaży. Handlowy wieniec laurowy + CD - Bednarski Arkadiusz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10