X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gniewek Edward, Piotr Machnikowski, red.Gniewek Edward, red.Machnikowski Piotr - Kodeks cywilny. Komentarz
-18%
+ do schowka
349.00 zł
284.47 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 64.53 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gniewek Edward, Piotr Machnikowski, red.Gniewek Edward, red.Machnikowski Piotr
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 1980
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

32.60 zł

Rabat: 7.40 zł
Cena katalogowa: 40.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Młodzi w społeczeństwie konsumpcyjnym. Wiedza, opinie i oczekiwania młodego pokolenia wobec konsumpcji i jego zachowania konsumenckie

Wardzała Joanna
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania:
Stron: 176
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788322936511

Opis:

Treść monografii stanowi interdyscyplinarne ujęcie zjawisk związanych z funkcjonowaniem młodego pokolenia w społeczeństwie konsumpcyjnym, ale także z realizacją zachowań konsumenckich wśród młodych ludzi w aspektach prawnych. Podjęcie badań w powyżej perspektywie jest ważne ze względu na fakt, iż współcześnie świadomość prawna, podobnie jak zachowania konsumenckie młodego pokolenia, jest w znacznym stopniu kształtowana przez dostęp do internetu w ogóle, a w szczególności do mediów społecznościowych. Ponadto od 2012 roku Dziennik Ustaw, miejsce, gdzie odbywa się promulgacja najważniejszych aktów prawnych w państwie, publikowany jest wyłącznie w formie elektronicznej i udostępniany na specjalnie do tego przeznaczonej stronie internetowej. W internecie, obok sklepów i aukcji, powstają blogi prawnicze i porady prawne on-line. Dotyczą one różnych dziedzin życia, jak rodzina czy praca, ale także zachowań związanych z zakupami oraz szeroko rozumianą konsumpcją. Dotychczas nie podjęto zbyt wielu analiz tego zjawiska, a tym bardziej w powyżej wskazanym aspekcie. Zachowania konsumenckie to w przypadku młodego pokolenia także istotny element socjalizacji ekonomicznej obejmującej kwestie związane z nabywaniem wiedzy ekonomicznej czy sposobami funkcjonowania w rzeczywistości ekonomicznej. W rozdziale pierwszym przedstawiono uwarunkowania rozwoju młodego pokolenia w ramach społeczeństwa konsumpcyjnego. Następnie skoncentrowano się na przedstawieniu miejsca konsumpcji w życiu młodych ludzi. Rozdział trzeci stanowi próbę uporządkowania zagadnień związanych z wiedzą i opiniami młodego pokolenia o zachowaniach konsumenckich. Ostatnia część monografii zawiera wnioski z badań zarówno ilościowych, jak i jakościowych, przedstawiające kontekst prawny analizowanego zjawiska, a także pewne elementy świadomości ekonomicznej.

Klienci, którzy kupili Młodzi w społeczeństwie konsumpcyjnym. … wybrali również:

Pilipiec Sławomir, Szreniawski Piotr - Socjologia administracji. Zarys wykłau
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pilipiec Sławomir, Szreniawski Piotr
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wydania: 2014
Stron: 174
30.80 zł
23.87 zł
Dodaj do koszyka
Wybrane elementy socjologii
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: CZELEJ
Rok wydania: 2003
Stron: 328
39.00 zł
32.56 zł
Dodaj do koszyka
Budnik Monika - Socjologia pracy w zarysie
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Budnik Monika
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2019
Stron: 282
59.00 zł
44.54 zł
Dodaj do koszyka
Berne Eric - W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyludzkich
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Berne Eric
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2011
Stron: 159
34.90 zł
27.04 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Młodzi w społeczeństwie konsumpcyjnym. Wiedza, opinie i oczekiwania młodego pokolenia wobec konsumpcji i jego zachowania konsumenckie - Wardzała Joanna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Socjologia. Społeczeństwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10