X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

62.00 zł

Rabat: 17.90 zł
Cena katalogowa: 79.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Model biznesu w środowisku Smart World

Adamik Anna, Grabowska Sandra, Saniuk Sebastian
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2023
Miejsce wydania:
Stron: 300
Format:
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320825329

Opis:

Smart World to specyficzne środowisko działania, które obejmuje swoimi wyrafinowanymi wymaganiami techniczno-technologicznymi, środowiskowymi, społecznymi i organizacyjnymi różne podmioty, systemy i rzeczy, w tym obiekty fizyczne, usługi cybernetyczne, świadomych społecznie i środowiskowo ludzi oraz sposób ich myślenia kognitywnego. Wiąże się ono z rosnącym zorientowaniem na tworzenie i wdrażanie takich proaktywnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które będą kształtowały coraz to lepsze jakościowo, a przy tym bardziej humanitarne i zrównoważone środowiskowo warunki funkcjonowania społecznego i gospodarczego. W Smart World hiperprzestrzeń ta staje się podstawową architekturą systemu skutecznych działań rynkowych. W związku z tym dynamiczny rozwój technologiczny oraz rozwiązania wdrażane w nowoczesnych przedsiębiorstwach skutkują zmianą paradygmatów zarządzania i potrzebą budowy nowych modeli biznesu. Nowoczesne modele biznesu powinny dążyć do zachowania równowagi między rozwojem inteligentnej technologii a poprawą jakości życia i uznawanymi wartościami w poszczególnych społeczeństwach. Celem książki jest podjęcie próby identyfikacji, charakterystyki i usystematyzowania elementów koncepcji Smart World, a także przedstawienie kluczowych dla współczesnych organizacji uwarunkowań skutecznego funkcjonowania w jej środowisku, które determinują architekturę nowoczesnych modeli biznesu. Opracowanie ma także służyć określeniu kierunków inteligentnego rozwoju środowisk biznesowych i okołobiznesowych dla potrzeb skuteczniejszego upowszechnienia wymagań współczesności i praktycznej realizacji towarzyszących temu procesowi zmian, w tym cyfryzacji, automatyzacji, usieciowania czy otwierania się współczesnego świata na szeroko pojętą współpracę oraz problemy środowiskowe i społeczne. Idea Smart World to bowiem nie tylko zastosowanie inteligentnych technologii w procesie projektowania, wytwarzania i dostarczania spersonalizowanych produktów i usług dla członków Społeczeństwa 5.0. To nie tylko realizacja inteligentnego usieciowania wszystkich ogniw łańcucha wartości i otwartość na komunikację, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami zapisanymi w modelu biznesu 4.0. To także głębsze, inteligentnie ukierunkowane zaangażowanie organizacji w zrównoważenie środowiskowe i społeczne. Identyfikując megatrendy wynikające z środowiska Smart World w książce zaproponowano referencyjną architekturę modelu biznesu 4.0, której budowę oparto na filarach Przemysłu 4.0. Model biznesu 4.0 został zbudowany na architekturze technicznej i społecznej, które łączą odporne procesy w celu realizacji wartości dla klienta. Wysoce innowacyjna architektura modelu biznesu oparta jest na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. Natomiast w architekturze społecznej uwypuklono aspekt zarządzania talentami, który jest silnie akcentowany w koncepcji Przemysłu 5.0. W opracowaniu szczególnie wiele uwagi poświęcono sektorowi MŚP i warunkom jego dostosowania do środowiska Smart World. Podjęte w opracowaniu rozważania wsparto praktycznymi przykładami z obszarów współczesnych smart organizacji, smart fabryk oraz cyber-fizycznych sieci przedsiębiorstw. Z uwagi na charakter i różnorodność przedstawionych rozważań książka może stanowić doskonałą pomoc dydaktyczną dla studentów, zwłaszcza kierunków: zarządzanie, inżynieria zarządzania, logistyka czy inżynieria produkcji oraz pokrewnych, a także służyć jako wsparcie procesów decyzyjnych i inwestycyjnych praktyków biznesu różnych branż

Klienci, którzy kupili Model biznesu w środowisku Smart World … wybrali również:

Kosiński Jerzy - Paradygmaty cyberprzestępczości
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kosiński Jerzy
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 189
Stron: 300
60.00 zł
45.29 zł
Dodaj do koszyka
Jeffrey K. Liker - Droga Toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej... w.2
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jeffrey K. Liker
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 189
Stron: 552
79.91 zł
58.73 zł
Dodaj do koszyka
Jacewicz Agnieszka, Małkowska Danuta - Kadry i płace 2023 – obowiązki pracodawców, rozliczanie świadczeń pracowniczych, dokumentacja kadrowa, podatkowa i ZUS
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jacewicz Agnieszka, Małkowska Danuta
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2023
Miejsce wydania: 10
Stron: 654
294.00 zł
221.94 zł
Dodaj do koszyka
Małkowska Danuta - Rachunkowość od podstaw – zbiór zadań z komentarzem z rozwiązaniami (z suplementem elektronicznym)
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Małkowska Danuta
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 10
Stron: 576
105.00 zł
79.26 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Model biznesu w środowisku Smart World - Adamik Anna, Grabowska Sandra, Saniuk Sebastian
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"