X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jerzy Pieróg - Prawo zamówień publicznych. Komentarz w.14
-16%
+ do schowka
299.00 zł
249.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 49.31 zł
Cena katalogowa: 299.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jerzy Pieróg
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 900
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

25.72 zł

Rabat: 25.73 zł
Cena katalogowa: 51.45 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Monitorowanie jakości w banku

Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2004
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 150
Format: B5
ISBN: 83-87885-67-3

Opis:

W książce „Monitorowanie jakości w banku” wykorzystany został najnowszy dorobek naukowy i praktyczny nie tylko z publikacjach polskich, ale i zagranicznych. Wykorzystanie tego dorobku oraz dobra znajomość przez Autorów praktyki bankowej sprawiły, iż praca ma, moim zdaniem, dużą wartość naukową, praktyczną i dydaktyczną. Jest to, według mojej wiedzy, pierwsze i jedyne w Polsce tak wnikliwe studium poświęcone problematyce monitorowania jakości w bankach. Stąd też jestem przekonany, iż recenzowana książka będzie wykorzystana nie tylko przez pracowników naukowych prowadzących badania z zakresu jakości, ale także, a może przede wszystkim, przez praktyków bankowych oraz studentów wyższych uczelni. prof. Ryszard Wierzba • Zarządzanie organizacją – budowa „domu jakości”; • Pomiar jakości w bankach komercyjnych; • Ekonomiczne aspekty doskonalenia jakości w bankach; • Jakość jako globalny wymiar przewagi konkurencyjnej banku; • CRM – nowy wymiar jakości w banku; • Badania mystery shopping jako wsparcie zarządzania; • TQM w zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Monitorowanie jakości w banku - Opolski K. (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Inne » Książki za pół ceny
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10