X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

31.72 zł

Rabat: 8.28 zł
Cena katalogowa: 40.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Muzeum jako przedsiębiorstwo. Łatwo i przystępnie o zarządzaniu instytucją kultury

Matt Gerald
Wydawca: ALETHEIA
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 226
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788389372246

Opis:

Muzeum jest nie tylko miejscem gromadzenia i ochrony dzieł sztuki, lecz również obszarem, w którym dochodzi do podstawowego dla kultury konfliktu między nostalgią czasu zapamiętanego a dynamiką popychającą nas ku przyszłości. Muzeum jest kwintesencją czasu przyszłego - tu rozgrywa się zasadnicze pytanie o kształt publicznego zarządzania kulturą. Europejskie instytucje kultury niechętnie rozstają się z przywiązaniem do dominowania na rynku sztuki. W wielu narodowych galeriach i muzeach element podsycania populistycznych, nastawionych na konserwację raczej niż na rewolucję gustów publiczności, jest wciąż bardzo żywy i skuteczny. Hanna Wróblewska

Klienci, którzy kupili Muzeum jako przedsiębiorstwo. Łatwo … wybrali również:

Kołakowski Leszek - Jednostka i nieskończoność. Wolność i antynomie wolności w filozofii Spinozy.
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kołakowski Leszek
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2011
Stron: 432
64.00 zł
45.11 zł
Dodaj do koszyka
Becker Howard S. - Warsztat pisarski badacza
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Becker Howard S.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 204
49.00 zł
34.54 zł
Dodaj do koszyka
Folga-Januszewska Dorota - Muzeum: fenomeny i problemy
+ do schowka
KSIĄŻKA
Folga-Januszewska Dorota
Wydawca: Universitas
Rok wydania: 2015
Stron: 160
39.00 zł
Dodaj do koszyka
Sopińska-Jaremczak Agnieszka - Operacja Muzeum
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sopińska-Jaremczak Agnieszka
Wydawca: FRONDA
Rok wydania: 2014
Stron: 240
34.90 zł
22.68 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Muzeum jako przedsiębiorstwo. Łatwo i przystępnie o zarządzaniu instytucją kultury - Matt Gerald
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo » Komentarze i opracowania prawne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10