X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

30.22 zł

Rabat: 8.78 zł
Cena katalogowa: 39.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 4-5 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego

Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2013
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 241
Format: A5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788326431272

Opis:

Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego

Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian Ryan i Calvin Jones - znani specjaliści w dziedzinie marketingu cyfrowego - przedstawiają w swojej książce 25 najbardziej udanych kampanii marketingowych przeprowadzonych za pomocą:

    -interaktywnych stron internetowych,
    -portali społecznościowych,
    -aplikacji na smartfony,
    -internetowych gier multi-player online game,
    -filmów i grafik komputerowych oraz innych nowoczesnych i często niekonwencjonalnych narzędzi.

Autorzy przyjęli następujące kryteria doboru najlepszych kampanii: zastosowanie praktycznych rozwiązań, umiejętne wykorzystanie nowych technologii, kreatywność, innowacyjność oraz skuteczność.

Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego to książka nie tylko dla specjalistów w branży marketingowej, lecz także dla szerokiego grona czytelników zainteresowanych tym tematem.

"Książka jest napisana w interesujący sposób. Stwarza wrażenie dialogu z czytelnikiem, ale nie ma charakteru nachalnego poradnika, co często widać w publikacjach marketingowych. Zamieszczone w niej analizy przypadków są bardzo zróżnicowane: pod względem rodzajów promowanych produktów, celów kampanii, docelowych segmentów nabywców - adresatów działań - oraz rodzajów działań marketingowych".

                                                                                                                 Prof. dr hab. Andrzej Sznajder

Klienci, którzy kupili Najlepsze kampanie marketingu cyfro… wybrali również:

Dmowski Stanisław, Rudnicki Stanisław, Trzaskowski Roman, red.Gudowski Jacek - Kodeks cywilny. Komentarz. Księga pierwsza. Część Ogólna
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dmowski Stanisław, Rudnicki Stanisław, Trzaskowski Roman, red.Gudowski Jacek
Wydawca: LexisNexis Polska Sp. z o.o.
Rok wydania: 2014
199.00 zł
159.20 zł
Dodaj do koszyka
Jeżowski Antoni - Finansowanie publiczne oświaty niepublicznej
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jeżowski Antoni
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2013
Stron: 334
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
red.Chałubiński Mirosław, red.Szczupaczyński Jerzy - Studia i szkice z socjologii polityki
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Chałubiński Mirosław, red.Szczupaczyński Jerzy
Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Rok wydania: 2013
Stron: 436
47.50 zł
Dodaj do koszyka
Surdej Aleksander - Ewaluacja w polityce publicznej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Surdej Aleksander
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Stron: 203
42.00 zł
31.71 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego - Ryan Damian, Jones Calvin
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10