X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Zajdel-Całkowska Justyna - MERITUM Prawo medyczne w ochronie zdrowia
-23%
+ do schowka
199.00 zł
154.21 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 44.79 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Zajdel-Całkowska Justyna
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 1
Stron: 552
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

44.39 zł

Rabat: 13.26 zł
Cena katalogowa: 57.65 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Neuromarketing w Internecie

Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2021
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 226
Format: Format: 240x170x18 mm
ISBN: 9788382204476

Opis:

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.

Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.

Z tej książki dowiesz się:

-- jak zastosować neuromarketing w e-commerce;

-- jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;

-- jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;

-- na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;

-- jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;

-- jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.

Klienci, którzy kupili Neuromarketing w Internecie wybrali również:

Turska Elżbieta - Praca i kariera na globalnym rynku. Wyzwania i zagrożenia
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Turska Elżbieta
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1058
Stron: 164
45.00 zł
32.85 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Zbiór rozwiązań do podręcznika samodzielnej nauki księgowania
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 96
36.75 zł
27.56 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Zbiór zadań do podręcznika samodzielnej nauki księgowania
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 10
Stron: 202
36.75 zł
27.56 zł
Dodaj do koszyka
Barbara Gierusz - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Barbara Gierusz
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 540
57.75 zł
43.31 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Neuromarketing w Internecie - Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10