X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jerzy Pieróg - Prawo zamówień publicznych. Komentarz w.14
-16%
+ do schowka
299.00 zł
249.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 49.31 zł
Cena katalogowa: 299.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jerzy Pieróg
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 900
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

148.36 zł

Rabat: 7.64 zł
Cena katalogowa: 156.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

New Product Development

Nicholas Mills,Erdener Kaynak,William Mills
Wydawca: Haworth Press
Rok wydania: 2002
Stron: 244
ISBN: 9780789015679

Opis:

Keep ahead of your competitors! New Product Development will help you and your company overcome an expensive and common weakness: the lack of adequate new product development. This vital book examines the requirements of new product development in detail as well as in the context of corporate strategy. Packed with practical information that can immediately be put into effect, New Product Development can help you keep your company on the leading edge, no matter what type of industry you`re in! This uniquely insightful volume will help you become a successful innovator by showing you how to plan and execute strategies for developing a continuous flow of new products and services to help you stay ahead of the competition. It demonstrates how innovation, far from being a staff function, is a dynamic line management task. It calls for the same aggressive thrust as marketing and sales, and every officer of the company, from the president on down, has a share in this responsibility. Medium size, small, and even large companies constantly face a mass of problems in achieving successful innovation. New Product Development will help you deal with issues including: * inaccurate budgeting * costs exceeding budgets * faulty market and technical research findings * flaws in design * inadequately durable materials * unforeseen consumer rejection caused by the lack of proper consumer trials * leakage of plans to competition * failure by outside suppliers * missed opportunities for cooperation with outside specialists * poorly coordinated development staff * ineffective leadership * and much more!Beginning with an "executive summary" that will guide you quickly to the chapters most relevant to your business, this well-organized book should be on the shelf of every company officer who wants to see his firm prosper, innovate, and create new products that sell-now and for years to come!

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt New Product Development - Nicholas Mills,Erdener Kaynak,William Mills
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10