X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

84.64 zł

Rabat: 14.36 zł
Cena katalogowa: 99.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Nostalgia w zarządzaniu marką

Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 233
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381987691

Opis:

Nostalgia w zarządzaniu marką

Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta.

Ludzie chętnie wracają do produktów i marek znanych z przeszłości, zgodnie ze stwierdzeniem z filmu „Rejs": mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem. W konsekwencji charakterystyczne dla rynku klienta indywidualnego stało się wykorzystywanie skłonności ludzi do nostalgii i oferowanie produktów, które przypominają o przeszłości.

Na potrzeby monografii Autorka przeprowadziła studia literaturowe z wykorzystaniem metody analizy i krytyki piśmiennictwa oraz zrealizowała badania empiryczne, oparte na koncepcji triangulacji.
 

Autorka przeprowadziła gruntowne studia z zakresu współczesnych socjologicznych i psychologicznych koncepcji nostalgii, a także omówiła podstawowe determinanty i rodzaje nostalgii, które przyczyniają się do rozwoju nostalgicznych zachowań konsumentów. Analiza tych determinant ujawnia mechanizmy kształtowania się nostalgii jako zespołu potrzeb, w tym potrzeby poczucia bezpieczeństwa, stabilności, potrzebę wyrażania własnej i społecznej tożsamości, uznania, a także pragnienia tworzenia powiązań społecznych. Poszukując przesłanek wykorzystania nostalgii w marketingu Autorka bardzo słusznie wskazała na ideę autentyczności, która odgrywa niezwykle ważną rolę w wyjaśnianiu motywacji współczesnych konsumentów oczekujących właśnie produktów autentycznych.

Prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska

Bardzo wartościową częścią recenzowanej monografii jest ta poświęcona prezentacji wyników badań jakościowych. Stanowi ona ważne uzupełnienie rezultatów badań ilościowych, gdyż koncentruje się na charakterystyce wybranych marek nostalgicznych, metodach kształtowania ich wizerunku oraz ocenie postaw polskich konsumentów wobec marek nostalgicznych. (...) Wyniki tych badań umożliwiły Autorce zaproponowanie autorskiej koncepcji modelu pozycjonowania marki nostalgicznej.

Prof. dr hab. Edyta Rudawska

Klienci, którzy kupili Nostalgia w zarządzaniu marką wybrali również:

Współczesne finanse publiczne. Ujęcie sektorowe
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2019
Stron: 434
75.00 zł
55.12 zł
Dodaj do koszyka
Angelika Durda, Piotr Mrozek, Ewa Pawka-Nowak, Marcin Sarna - Fundusz alimentacyjny + płyta CD
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Angelika Durda, Piotr Mrozek, Ewa Pawka-Nowak, Marcin Sarna
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Stron: 400
149.00 zł
127.38 zł
Dodaj do koszyka
Kostański Piotr, Żelechowski Łukasz - Prawo własności przemysłowej
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kostański Piotr, Żelechowski Łukasz
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Stron: 600
79.00 zł
53.68 zł
Dodaj do koszyka
Grześkowiak Alicja - Prawo nieletnich
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grześkowiak Alicja
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Stron: 300
69.00 zł
46.89 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Nostalgia w zarządzaniu marką - Grębosz-Krawczyk Magdalena
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Organizacja i zarządzanie » Zarządzanie jakością
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10