X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jerzy Pieróg - Prawo zamówień publicznych. Komentarz w.14
-16%
+ do schowka
299.00 zł
249.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 49.31 zł
Cena katalogowa: 299.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jerzy Pieróg
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 900
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

32.05 zł

Rabat: 5.75 zł
Cena katalogowa: 37.80 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Nowe media i komunikowanie wizualne

red. Francuz Piotr , red. Jędrzejewski Stanisław
Wydawca: Wydawnictwo KUL
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 253
Format: B5
ISBN: 9788377020999

Opis:

Nowe media i komunikowanie wizualne



SPIS TREŚCI:


Piotr Francuz, Stanisław Jędrzejewski
Wprowadzenie

Iwona Merklejn
Teoria społeczeństwa informacyjnego Umesao Tadao i jejznaczenie dla dalszych badań

Katarzyna Kopecka-Piech
Nowe media z perspektywy konwergencji. Wzajemne determinacje struktury, treści i typów uczestnictwa

Kazimierz Krzysztofek
Internet uspołeczniony: Web 2.0 jako zmiana kulturowa

Katarzyna Brzoza
Internet narzędziem komunikowania masowego

Krzysztof Stachura
(Nowe)? widownie. Doświadczenia odbiorców mediów w kulturze konwergencji

Piotr Gawrysiak
Wolne idee kontra „Świat copyright"

Magdalena Szpunar
Granice wolności słowa w Internecie

AndrzejRadomski, Radosław Bomba
Web 2.0 a nauka. Internet, Web 2.0, Kultura 2.0, Nauka 2.0, Zbiorowa inteligencja

Agnieszka Zwiefka-Chwałek
Telewizja - reaktywacja. Jak ożywić dinozaura, czyli o strategiach przekazów telewizyjnych w dobie nowych mediow

Stanisław Jędrzejewski
Strategie rozwoju radia 2.0

Piotr Para
Zmiana społecznejroli dziennikarza w dobie mediów cyfrowych

Joanna Bierówka
Społeczności sieciowe propagujące anoreksję jako przykład zbiorowego eskapizmu

Michalina Rutka
Rola rytuałów w tworzeniu społeczności internetowej na przykładzie odtwarzanych przez użytkowników forum internetowego Miau.pl

Janina Hajduk-Nijakowska
e-foklor. Rola Internetu w powstawaniu nowych zjawisk folklorystycznych

Andrzej Wojnach
Animacja jako nowy kod kulturowy. Myślenie animacją

Jacek Dąbała
Dobra publicystyka a ryzyko błędu

Julita Makaro
Przeobrażenia w konstruowaniu wizerunku miasta na karcie pocztowej. Od nudnych pocztówek PRL do spektakularnych pocztówek współczesnych?

Marek Hallada
Fotografia jako element składowy multimediów oraz forma wizualnego komunikatu dydaktycznego wykorzystywanego w procesie kształcenia

Klienci, którzy kupili Nowe media i komunikowanie wizualne wybrali również:

Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2006
Stron: 434
54.00 zł
45.90 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamik-Szysiak Małgorzata - Mediatyzacja komunikowania politycznego. W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 178
31.50 zł
23.46 zł
Dodaj do koszyka
red.Wojtaszczyk Konstanty A., red.Zamęcki Łukasz - Integracja europejska. Ćwiczenia
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Wojtaszczyk Konstanty A., red.Zamęcki Łukasz
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2012
Stron: 218
44.90 zł
33.23 zł
Dodaj do koszyka
red.Pokorna-Ignatowicz Katarzyna, red.Bierówka Joanna, red.Jędrzejewski Stanisław - Media a Polacy. Polskie media wobec ważnych wydarzeń politycznych i problemów społecznych
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Pokorna-Ignatowicz Katarzyna, red.Bierówka Joanna, red.Jędrzejewski Stanisław
Wydawca: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne Sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM
Rok wydania: 2012
Stron: 180
45.50 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Nowe media i komunikowanie wizualne - red. Francuz Piotr , red. Jędrzejewski Stanisław
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10