X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Wojciechowski Jacek - Obszary wiedzy o bibliotekarstwie
-8%
+ do schowka
59.00 zł
54.28 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 4.72 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wojciechowski Jacek
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 256
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

39.90 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Nowe media. Między tradycjonalizmem a kulturą popularną

Wydawca: Wydawnictwo Adam Marszałek
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Toruń
Stron: 185
Format: B5
ISBN: 9788376118383

Opis:

Nowe media. Między tradycjonalizmem a kulturą popularną
Nowe media jawią się jako swego rodzaju fenomen, który zrewolucjonizował wiele obszarów życia społecznego. Świat mediów przeżywa dynamiczne i gwałtowne zmiany. Dzisiejsze media, zwłaszcza nowe media, osiągają pozycją na rynku medialnym o wiele szybciej i  skuteczniej niż dawniej. Informacja to najważniejszy zasób XXI wieku, za sprawą którego przeobrażeniom uległ charakter świata mediów i jego odbiorców. Nowe media wymagają całkowitej zmiany świadomości, dziś odbiorca jest już współtwórcą, kreatorem zawartości mediów. Zaawansowane technologie generują nowe formy aktywności, z uwagą obserwujemy rozwój, ale i zakres użytkowania platform mikroblogowych, czy portali społecznościowych. Nowe media stają się nową platformą, tworzą przestrzeń, na gruncie której realizowane są rozmaite przedsięwzięcia związane z informacją, edukacją, budowaniem interaktywnych społeczności, czy nowym wyrazem kultury. Wyniki owej interaktywnej aktywności, ale i  jej specyfika rodzi wiele pytań. Wieloaspektowość i wielowątkowość tegoż zjawiska jest inspiracją do coraz to nowych analiz i próby odpowiedzi, jaki wpływ mają nowe media na budowanie społeczeństwa obywatelskiego opartego na wiedzy, jak wyglądają relację z mediami tradycyjnymi, jak nowe media oddziałują, jak kształtują kulturę popularną?

Ze Wstępu

Klienci, którzy kupili Nowe media. Między tradycjonalizmem … wybrali również:

Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2006
Stron: 434
54.00 zł
45.90 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamik-Szysiak Małgorzata - Mediatyzacja komunikowania politycznego. W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 178
31.50 zł
23.46 zł
Dodaj do koszyka
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta - Współczesne media - medialny obraz świata t. 1, Zagadnienia teoretyczne
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 316
39.90 zł
29.72 zł
Dodaj do koszyka
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew - E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2015
Stron: 300
44.90 zł
33.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Nowe media. Między tradycjonalizmem a kulturą popularną - red. Jeziński Marek, red. Brodzińska Barbara, red. Wojtkowski Łukasz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10