X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Skorupka Jerzy - Kodeks postępowania karnego. Komentarz
-10%
+ do schowka
349.00 zł
314.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 34.90 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Skorupka Jerzy
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 2248
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

53.47 zł

Rabat: 15.53 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 368
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301201944

Opis:

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.

Klienci, którzy kupili Nowe media w komunikacji marketingowej … wybrali również:

Panas-Goworska Marta, Goworski Andrzej - Inżynierowie Niepodległej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Panas-Goworska Marta, Goworski Andrzej
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 336
49.00 zł
36.99 zł
Dodaj do koszyka
Więckowski Andrzej - Roboty budowlane. Przerwy w równomiernej realizacji prac
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Więckowski Andrzej
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 218
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
Załoga Elżbieta, Kwarciński Tomasz - Pasażerski transport regionalny
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Załoga Elżbieta, Kwarciński Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 229
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
Sektory infrastrukturalne - problematyka prawna
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H.Beck
Rok wydania: 2018
Stron: 616
189.00 zł
160.65 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Bartosik-Purgat Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10