X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jan Żary, Małgorzata Żaryn - Rok 1939. Od beztroski do tragedii
-32%
+ do schowka
59.00 zł
40.06 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 18.94 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jan Żary, Małgorzata Żaryn
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 312
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

53.47 zł

Rabat: 15.53 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 368
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301201944

Opis:

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.

Klienci, którzy kupili Nowe media w komunikacji marketingowej … wybrali również:

Panas-Goworska Marta, Goworski Andrzej - Inżynierowie Niepodległej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Panas-Goworska Marta, Goworski Andrzej
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 336
49.00 zł
36.99 zł
Dodaj do koszyka
Błaszczyk Mieczysław Kazimierz - Biologiczne aspekty oczyszczania ścieków
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Błaszczyk Mieczysław Kazimierz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 600
89.00 zł
68.97 zł
Dodaj do koszyka
Więckowski Andrzej - Roboty budowlane. Przerwy w równomiernej realizacji prac
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Więckowski Andrzej
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 218
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
Sektory infrastrukturalne - problematyka prawna
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H.Beck
Rok wydania: 2018
Stron: 616
189.00 zł
160.65 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Bartosik-Purgat Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10