Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce. Komentarz
-20%
+ do schowka
149.00 zł
119.93 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.07 zł
Cena katalogowa: 149.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 704
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Jak powstał język

Jak powstał język
Daniel L. Everett
               Warszawa 2019


Zwrotnice dziejów

Zwrotnice dziejów
Andrzej Chwalba
Wojciech Harpula
Kraków 2018


Polscy terroryści i zamachowcy

Polscy terroryści
i zamachowcy
Sławomir Koper
Warszawa 2018


Czapkins

Czapkins. Historia Tomka Mackiewicza
Dominik Szczepański
Warszawa 2018


Couchserfing w Rosji

Couchserfing w Rosji
Stephen Orth
Kraków 2018


Początki prawie wszystkiego

Początki (prawie) wszystkiego
Graham Lawton
Kraków 2018


Oscary

Oscary
Katarzyna Czajka-Kominiarczuk
Warszawa 2019

Wanda Rutkiewicz

Wanda Rutkiewicz 
Jeszcze tylko jeden szczyt
Elżbieta Sieradzińska
Warszawa 2018

Pokaz

48.64 zł

Rabat: 20.36 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Bartosik-Purgat Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 368
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301201944

Opis:

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.

Klienci, którzy kupili Nowe media w komunikacji marketingowej … wybrali również:

Panas-Goworska Marta, Goworski Andrzej - Inżynierowie Niepodległej
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Panas-Goworska Marta, Goworski Andrzej
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 336
49.00 zł
34.54 zł
Dodaj do koszyka
Laurent Isabelle - Jesteś najlepszą mamą na świecie
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Laurent Isabelle
Wydawca: W drodze
Rok wydania: 2018
Stron: 208
34.90 zł
28.34 zł
Dodaj do koszyka
Binsztok Aleksander, Miłoszewski Paweł - Spory pracownicze. Rozwiązywanie i zapobieganie
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Binsztok Aleksander, Miłoszewski Paweł
Wydawca: Marina
Rok wydania: 2018
Stron: 212
65.00 zł
46.47 zł
Dodaj do koszyka
Sektory infrastrukturalne - problematyka prawna
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H.Beck
Rok wydania: 2018
Stron: 616
189.00 zł
160.65 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Bartosik-Purgat Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10