X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Świerczyński Marek - Prawo sztucznej inteligencji
-10%
+ do schowka
189.00 zł
170.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 18.90 zł
Cena katalogowa: 189.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Świerczyński Marek
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

Zapowiedź: 30.06.2020
Powiadom mnie

38.16 zł

Rabat: 6.74 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Nowe media w PRL

Sitarski Piotr, Garda Maria B., Jajko Krzysztof
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2020
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 242
Format:
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381429474

Opis:

Polska Rzeczpospolita Ludowa niosła na swoich sztandarach hasła postępu. Czy udało się je realizować w czasach niespotykanego wcześniej rozwoju technik komunikacyjnych i narodzin nowych mediów, gdy polska gospodarka tonęła w kryzysie, a ustrój polityczny chylił się ku upadkowi? Autorzy opisują wczesną historię kulturową magnetowidów, mikrokomputerów i telewizji satelitarnej w Polsce. Przedmiotem ich zainteresowania jest nie tylko technika, lecz przede wszystkim jej miejsce w społeczeństwie i zmiany, które przyniosła. Przedstawiają działania instytucji państwowych, inicjatywy społeczne, samotnych pomysłodawców oraz organizatorów – wszystko, co stworzyło znany dzisiaj świat mediów. * Książka wpisuje się w przestrzeń pomiędzy publikacjami popularyzatorskimi a akademickimi, zachowując atuty obu tych form. Nie bez znaczenia jest budowa wielowątkowej opowieści o PRL – opowieści, w której spotkać się mogą prywatny importer sprzętu, pracownik Szkoły Filmowej i znany piłkarz, ale też budowanie tej opowieści przez pryzmat nowych technologii i ich wernakularnych użyć, będących coraz częściej obszarem swoistej pokoleniowej nostalgii. Autorzy do tej nostalgii po części się odwołują, ale zarazem dokonują jej krytycznej korekty. Z recenzji prof. dr. hab. Mirosława Filiciaka

Klienci, którzy kupili Nowe media w PRL wybrali również:

Giddens Anthony - Socjologia
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Giddens Anthony
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 189
Stron: 1164
179.00 zł
138.71 zł
Dodaj do koszyka
Zięba Stanisław - Informacyjny wymiar wszechświata, życia i człowieka
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zięba Stanisław
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1058
Stron: 456
79.00 zł
61.22 zł
Dodaj do koszyka
Leksy Karina - Młodzież we współczesnej przestrzeni społeczno-kulturowej. Wybrane aspekty zdrowotne i pedagogiczne
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Leksy Karina
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 189
Stron: 252
55.00 zł
41.52 zł
Dodaj do koszyka
Berne Eric - W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyludzkich
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Berne Eric
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 189
Stron: 158
49.00 zł
37.97 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Nowe media w PRL - Sitarski Piotr, Garda Maria B., Jajko Krzysztof
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Socjologia. Społeczeństwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10