X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jacek Bartosiak - Najlepsze miejsce na świecie
-31%
+ do schowka
69.90 zł
48.58 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.32 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jacek Bartosiak
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2023
Stron: 496
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

51.73 zł

Rabat: 9.27 zł
Cena katalogowa: 61.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 4-5 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VIII

Wydawca: Wydawnictwo KUL
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 436
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 97880617391

Opis:

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VIII

Spis treści
 
Wstęp
 
Część I. Etyka Biznesu
 
Rozdział 1. "Ponowoczesny romantyzm” i "ponowoczesna praca organiczna” jako kategorie wyjaśniające (nie)dojrzałość polskiej gospodarki rynkowej (Magdalena Zdun)
Rozdział 2. Moralność i religijność przyszłych liderów biznesu. Wyniki badań z wykorzystaniem hierarchii wartości (Marek Pawlak)
Rozdział 3. Nieetyczne techniki prowadzenia negocjacji (Andrzej Kozina)
Rozdział 4. Moralność - szansa czy bariera dla małych przedsiębiorstw (Agnieszka Parkitna, Anna Maria Kamińska, Katarzyna Bugara)
Rozdział 5. Efektywność samoregulacji przez branżowe kodeksy etyki na przykładzie branży finansowej w Polsce (Dominik Stanny)
 
Część II. Społeczna Odpowiedzialność Przedsiębiorstw
 
Rozdział 6. Obywatelskość w praktyce gospodarczej. Od CSR do biznesu obywatelskiego (Halina Zboroń)
Rozdział 7. Zaufanie warunkiem sine qua non funkcjonowania podmiotów społecznie odpowiedzialnych (Ewa Mazur-Wierzbicka)
Rozdział 8. Kierunki badań nad społeczną nieodpowiedzialnością przedsiębiorstw: analiza piśmiennictwa (Grzegorz Zasuwa)
Rozdział 9. Specyfika działań filantropijnych w klubach piłkarskich (Agnieszka Marek)
Rozdział 10. Prawa człowieka jako obszar społecznej odpowiedzialności biznesu (Urszula Gołaszewska-Kaczan)
 
Część III. Zarządzanie Pracownikami
 
Rozdział 11. Wewnątrzorganizacyjne uwarunkowania lojalności pracowników wobec organizacji (Daria Smarżewska)
Rozdział 12. Zarządzanie różnorodnością pokoleniową (ZRP) w strategiach personalnych polskich przedsiębiorstw (Joanna M. Moczydłowska)
Rozdział 13. Współczesne przejawy dehumanizacji pracy i sposoby przeciwdziałania (Bernard Bińczycki)
Rozdział 14. Wyzwania związane z zatrudnianiem pracowników w ochronie zdrowia - wybrane zagadnienia (Grażyna Pawelec)
 
Część IV. Modele Biznesu
 
Rozdział 15. Szanse biznesowe rozwoju polskiej turystyki historyczno-kulturowej na Ukrainie (Witold Kołbuk)
Rozdział 16. Hybrid Business Models in Practice (Anna Pilarczyk)
Rozdział 17. Zarządzanie poprzez zmianę paradygmatu (Ireneusz Maj)
 
Część V. Employer Branding
 
Rozdział 18. Zachowania etyczne a kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa (Michalina Koral, Magdalena K. Wyrwicka)
Rozdział 19. Budowanie trwałych relacji z pracownikami według koncepcji employee experience management (Marta Młokosiewicz)
Rozdział 20. Wykorzystanie podstrony Kariera na firmowych portalach webowych w budowaniu wizerunku pracodawcy (Monika Wawer)
Rozdział 21. Wyznaczniki dobrego pracodawcy w opiniach osób studiujących (Grzegorz Wesołowski)
 
Część VI. Współczesne zjawiska w zarządzaniu
 
Rozdział 22. Activity of Crowdsourcing Platforms on the Internet (Małgorzata Dolińska)
Rozdział 23. Wpływ finansjalizacji na zachowania przedsiębiorstw wobec interesariuszy (Bogusław Gulski)
Rozdział 24. Sklepy przyszłości - tendencje, technologie i ich przewidywana akceptacja przez polskich konsumentów (Elżbieta Małyszek)
 
Część VI. Inne zagadnienia
 
Rozdział 25. Produkty spółdzielcze w perspektywie młodych konsumentów - na przykładzie rynku mleka (Maria Zuba-Ciszewska)
Rozdział 26. Zarządzanie instytucjami gospodarki budżetowejw latach 2014-2018 - analiza i ocena wprowadzonych zmian (Anna Krawczyk-Sawicka)

Klienci, którzy kupili Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom V… wybrali również:

Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania RFK1444. RFK1444
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2023
Stron: 540
73.50 zł
55.12 zł
Dodaj do koszyka
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata, Jaworski Władysław L., Szelągowska Anna, Zawadzka Zofia - Bankowość w gospodarce cyfrowej
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata, Jaworski Władysław L., Szelągowska Anna, Zawadzka Zofia
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2023
Stron: 288
64.90 zł
47.70 zł
Dodaj do koszyka
Jacewicz Agnieszka, Małkowska Danuta - Kadry i płace 2023 – obowiązki pracodawców, rozliczanie świadczeń pracowniczych, dokumentacja kadrowa, podatkowa i ZUS
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jacewicz Agnieszka, Małkowska Danuta
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2023
Stron: 654
294.00 zł
220.50 zł
Dodaj do koszyka
Mankiw Gregory N., Taylor Mark P. - Mikroekonomia w.2022
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mankiw Gregory N., Taylor Mark P.
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2022
Stron: 762
99.90 zł
68.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VIII - red.Marek Pawlak
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"