X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gambarelli Gianfranco - Wspinaczka po profesurę. Przewodnik po karierze akademickiej - od upadków na kolana i ciosów w plecy do zaszczytów.
-22%
+ do schowka
35.00 zł
27.30 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 7.70 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gambarelli Gianfranco
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 140
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

11.70 zł

Rabat: 3.30 zł
Cena katalogowa: 15.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Obsługa gości konsumentów część 2 Poradnik metodyczny technikum

Szajna Renata, Ławniczak Danuta
Wydawca: Oficyna Wydawnicza READ ME
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 88
Format: 230x230
Oprawa:
ISBN: 9788375442984

Opis:

Materiał zawarty w poradniku dla nauczyciela został przygotowany do realizacji w klasach 3 i 4 technikum kelnerskiego oraz technikum organizacji usług gastronomicznych na podstawie podręcznika o tym samym tytule. W poradniku zamieszczono podział materiału nauczania, plan wynikowy, propozycje scenariuszy lekcji i zadań domowych, przykład rozwiązania zadania praktycznego oraz inne materiały pomocne w realizacji zagadnień tematycznych.

Klienci, którzy kupili Obsługa gości konsumentów część 2 Poradnik … wybrali również:

Kacperczyk Radosław - Laboratorium logistyczno-spedycyjne
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kacperczyk Radosław
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2010
Stron: 224
28.00 zł
21.14 zł
Dodaj do koszyka
Grzybowska Katarzyna - Gospodarka zapasami i magazynem Część 3 Zbiór ćwiczeń z rozwiązaniami. Technikum, szkoła policealna. Technik logistyk
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grzybowska Katarzyna
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2009
Stron: 176
22.00 zł
16.61 zł
Dodaj do koszyka
Kubiak Przemysław, Zalewski Marek - Pracownia diagnostyki pojazdów samochodowych
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kubiak Przemysław, Zalewski Marek
Wydawca: Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
Rok wydania: 2013
Stron: 372
47.60 zł
34.32 zł
Dodaj do koszyka
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Obsługa gości konsumentów część 2 Poradnik metodyczny technikum - Szajna Renata, Ławniczak Danuta
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki dla szkół pomaturalnych i policealnych
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10