X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

29.61 zł

Rabat: 5.39 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1

Beata Sawicka (red.)
Wydawca: Format-AB
Rok wydania: 2019
Stron: 216
Format: 56.0x13.0cm
ISBN: 9788389184856

Opis:

"Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie" jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego.
Niniejszy podręcznik uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie:
- HGT.03.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy
- HGT.03.2. Podstawy hotelarstwa
- HGT.03.3. Utrzymywanie czystości i porządku w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.4. Przygotowywanie i podawanie śniadań
- HGT.03.5. Organizowanie usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.7. Kompetencje personalne i społeczne
Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.
Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej, ale również osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.

Klienci, którzy kupili Obsługa gości w obiekcie świad. usługi … wybrali również:

praca zbiorowa - Mapy. Obrazkowa podróż po lądach, morzach...
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: DWIE SIOSTRY
Rok wydania: 2015
Stron: 110
64.90 zł
43.29 zł
Dodaj do koszyka
Aleksandra Mizielińska, Daniel Mizieliński - Mapy. Edycja fioletowa
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Aleksandra Mizielińska, Daniel Mizieliński
Wydawca: DWIE SIOSTRY
Rok wydania: 2019
Stron: 158
89.90 zł
59.96 zł
Dodaj do koszyka
Jochemczyk Wanda, Olędzka Katarzyna - Informatyka 1 Podręcznik Zakres podstawowy. Liceum i technikum
-10%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jochemczyk Wanda, Olędzka Katarzyna
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2019
Stron: 288
46.70 zł
42.26 zł
Dodaj do koszyka
Nesterowicz Mirosław - Prawo turystyczne
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nesterowicz Mirosław
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2016
Stron: 272
79.00 zł
61.22 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.1 - Beata Sawicka (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Geografia » Turystyka. Hotelarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10