X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Informator Prawniczy 2023, granatowy (format A5)
-23%
+ do schowka
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 15.53 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1
Stron: 828
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Liczby nie kłamią

Liczby nie kłamią
Vaclav Smil
Kraków 2022


Dekalog leczenia depresji

Dekalog leczenia depresji
Marcin Siwek
Warszawa 2021


Fakty muszą zatańczyć

Fakty muszą zatańczyć
Mariusz Szczygieł
Warszawa 2022


Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi

Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi
Andrzej Dragan
Kraków 2022


Przypadkowe odkrycia medyczne

Przypadkowe odkrycia medyczne
Robert W.Winters
Zuzanna Lamża
Poznań 2022


Filozofia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu

Filozofia. Przewodnik dla ludzi lubiących rozkminiać bez bólu
Paul Kleinman
Andrzej Hildebrandt
Warszawa 2022


Poza porządek. Kolejne 12 zasad

Poza porządek. Kolejne
12 życiowych zasad
Jordan B.Peterson
Wrocław 2021

Pokaz

34.65 zł

Rabat: 7.35 zł
Cena katalogowa: 42.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

Szulc Magdalena
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania: 2022
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 214
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: twarda
ISBN: 9788323240341

Opis:

Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.

Klienci, którzy kupili Od gatunku do wizerunku Autokreacje … wybrali również:

Piątek Krzysztof - Usankcjonowanie niecnoty czy godność zawodu?. Rola etyki w działalności doradców zawodowych
-9%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Piątek Krzysztof
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania: 2021
Stron: 302
36.00 zł
32.94 zł
Dodaj do koszyka
Barbara Kalinowska-Witek - Dla dobra dziecka... Nowatorskie rozwiązania..
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Barbara Kalinowska-Witek
Wydawca: UMCS
Rok wydania: 2022
Stron: 258
37.80 zł
28.54 zł
Dodaj do koszyka
Podstawy programowe kształcenia ogólnego (od)nowa?. Raport z badania kompetencji społecznych i obywatelskich
-9%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania: 2021
Stron: 206
36.00 zł
32.94 zł
Dodaj do koszyka
Nowakowski Jacek - Feeria. Wokół bogactwa literackich i filmowych koneksji sztuki fantastycznej
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowakowski Jacek
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania: 2021
Stron: 350
40.00 zł
33.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych - Szulc Magdalena
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Kultura. Cywilizacja. Etnografia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10