X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

97.00 zł

Rabat: 28.00 zł
Cena katalogowa: 125.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Od pomysłu do marki. Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację

Bavuso Daniela, Cardone Natale
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: WARSZAWA
Stron: 408
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381025799

Opis:

MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE - ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ. ? KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich związek z rynkiem, zmieniającym się kontekstem oraz dynamiką ekonomicznych i finansowych czynników organizacji. ? ZGODNOŚĆ pomiędzy oferowanymi produktami/usługami, sposobem ich komunikowania oraz wartościami firmy i danej grupy społecznej - jak ją utrzymać. ? DOGŁĘBNE ANALIZY PRZYPADKÓW firm odnoszących sukcesy w budowaniu silnej i znanej marki. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną, kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą - od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak - od zera - wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie. Czytając tę książkę, wiele razy będziesz przyjmować perspektywę stratega – abyś także Ty nauczył się myśleć tak jak specjaliści, z których porad prawdopodobnie zdarzało Ci się już korzystać. Celem niniejszej książki jest przedstawienie wiedzy odnoszącej się do całego procesu pozycjonowania organizacji (od powstania strategicznej idei marki firmy do decyzji strategicznych łączących cele w zakresie konkurencyjności oraz komunikacji). Zaprezentowany model, oparty na praktycznych doświadczeniach, jest gotowy do zastosowania nie tylko dla przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń, ale też dla małych projektów bądź oddziałów firm stających przed koniecznością zaprezentowania się po raz pierwszy bądź ponownego wypromowania się. Dzięki wkładowi wielu znaczących firm, które udostępniły Autorom swoje doświadczenia i specjalistyczny know-how, niniejsza książka nie jest teoretycznym podręcznikiem do studiowania, ale prawdziwym narzędziem do nawigacji, umożliwiającym pozyskanie – krok po kroku – wiedzy dotyczącej marketingu strategicznego. Książka ta jest przeznaczona dla każdego, kto ma zamiar stworzyć lub repozycjonować projekt (firmowy lub nie), samemu lub w zespole, zarządzając dynamicznymi strategiami, jego definicją kulturową i dystrybucją, a zwłaszcza dla chcących robić to w wyjątkowy sposób.

Klienci, którzy kupili Od pomysłu do marki. Kompletny przewodnik … wybrali również:

red. K.Marchewka-Bartkowiak, M.Banaszewska, A.Iwańczuk-Kaliska, A.Warchlewska - System finansowy w Polsce w obliczu kryzysu pandemicznego
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. K.Marchewka-Bartkowiak, M.Banaszewska, A.Iwańczuk-Kaliska, A.Warchlewska
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 278
80.00 zł
62.08 zł
Dodaj do koszyka
Waligóra Anna - Przedsiębiorczość społeczna, gospodarka społeczna, ekonomia społeczna.. Konteksty funkcjonowania przedsiębiorstw społecznych w Polsce
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Waligóra Anna
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 160
75.00 zł
58.20 zł
Dodaj do koszyka
Siudek Tomasz - Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej. Teorie, modele i wyniki empiryczne
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Siudek Tomasz
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 394
120.00 zł
93.12 zł
Dodaj do koszyka
Joanna Nieżurawska-Zając - Motywowanie pracowników zróżnicowanych.. w.2
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Joanna Nieżurawska-Zając
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2023
Stron: 424
108.00 zł
80.57 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Od pomysłu do marki. Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację - Bavuso Daniela, Cardone Natale
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"