X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Regulamin urzędowania sądów powszechnych
-16%
+ do schowka
189.00 zł
159.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.31 zł
Cena katalogowa: 189.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 812
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

41.90 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 41.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Osiągnąć doskonałość w sprzedaży. Siedem stopni wtajemniczenia w handlu z klientami biznesowymi

Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 248
Format: B5
ISBN: 9788361732235

Opis:

Osiągnąć doskonałość w sprzedaży. Siedem stopni wtajemniczenia w handlu z klientami biznesowymi


Z tej książki dowiesz się, jak:
* sprawić, by klienci dali Ci nieskrępowany dostęp do każdego poziomu ich organizacji
* zrozumieć działalność i potrzeby klientów i rozwiązywać ich problemy
* przejść na ten rodzaj sprzedaży, do którego masz najlepsze predyspozycje

Ponad 50 procent zarządzających przyznaje, że ich firmy "nie zasługują na lojalność klientów" i "nie prowadzą prawdziwego dialogu z klientami". Dlatego ta książka jest Ci potrzebna - ona jest po to, abyś mógł wzorować się na najlepszych, a nie na większości. Ona jest po to, abyś opanował siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży.

Howard Stevens i Theodore Kinni pokażą ci, jak stworzyć światowej klasy dział sprzedaży w oparciu o sprawdzone praktyki najlepszych firm. Poznasz fakty i mity o tym, co jest ważne w handlu. Staniesz się cenionym ekspertem na usługach twoich klientów.

Zdobędziesz siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży kierowanej do klientów biznesowych:
1. Jak zostać doradcą, bez którego klient nie może się obejść?
2. Jak widzieć sprzedawany produkt i siebie oczami klienta?
3. Jak stać się rzecznikiem klienta w Twojej firmie?
4. Jak asystować klientowi w osiąganiu korzyści z Twoich rozwiązań?
5. Jak uwalniać klienta od kłopotów, nawet jeśli wiesz o nim za mało?
6. Jak utrzymać dobre relacje z klientem po zawarciu transakcji?
7. Jak zaskakiwać klientów innowacjami w branży?



Spis treści:

Dedykacja. Większy cel
Słowo wstępne. Nowy zawód sprzedawcy
Wprowadzenie

Część I. CO RZETELNA NAUKA MÓWI O DOSKONAŁOŚCI W SPRZEDAŻY

Rozdział 1. Profesjonalny sprzedawca jest sprzedażą
Rozdział 2. Czego chcą klienci?

Część II. PODSTAWOWE REGUŁY KOMPETENCJI PROFESJONALNEGO SPRZEDAWCY
Rozdział 3. "Musisz być osobiście odpowiedzialny za nasze upragnione wyniki"
Rozdział 4. "Musisz rozumieć naszą działalność"
Rozdział 5. "Musisz być po naszej stronie"

Część III. ZAAWANSOWANE REGUŁY DOSKONAŁOŚCI W SPRZEDAŻY

Rozdział 6. "Musisz nam dawać zastosowania"
Rozdział 7. "Musisz być łatwo dostępny"
Rozdział 8. "Musisz rozwiązywać nasze problemy"
Rozdział 9. "Musisz w innowacyjny sposób reagować na nasze potrzeby"

Część IV. OSIEM PYTAŃ POZWALAJĄCYCH WSKAZAĆ ŚWIATOWEJ KLASY DZIAŁ SPRZEDAŻY
Pytanie 1. Co jest siłą napędową kultury firmy?
Pytanie 2. Jak firma przeprowadza segmentację swoich rynków?
Pytanie 3. Jak sprawnie firma dostosowuje się do zmian na rynku?
Pytanie 4. W jakiej mierze technologia informacyjna firmy służy klientom?
Pytanie 5. Jak rozwinięte są firmowe systemy sprzedaży, obsługi i wsparcia technicznego?
Pytanie 6. W jaki sposób firma uzyskuje informacje zwrotne od klientów i mierzy ich zadowolenie?
Pytanie 7. W jaki sposób firma zatrudnia i selekcjonuje sprzedawców?
Pytanie 8. W jaki sposób firma szkoli swych sprzedawców i podnosi ich kwalifikacje?

Epilog
Przypisy
O HR Chally Group
Indeks

Klienci, którzy kupili Osiągnąć doskonałość w sprzedaży. Siedem … wybrali również:

Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
35.18 zł
Dodaj do koszyka
Oczkoś Mirosław - Sztuka mówienia bez bełkotania i faflunienia
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Oczkoś Mirosław
Wydawca: Wydawnictwo RM
Rok wydania: 2015
Stron: 180
29.90 zł
20.09 zł
Dodaj do koszyka
Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
23.27 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Osiągnąć doskonałość w sprzedaży. Siedem stopni wtajemniczenia w handlu z klientami biznesowymi - Stevens Howard, Kinni Theodore
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10