X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Czabański Jacek, Korpalski Mariusz, Konieczny Tomasz - Przewodnik frankowicza
-23%
+ do schowka
49.00 zł
37.97 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 11.03 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Czabański Jacek, Korpalski Mariusz, Konieczny Tomasz
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 189
Stron: 160
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

22.05 zł

Rabat: 7.35 zł
Cena katalogowa: 29.40 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Percepcja Ja w relacjach interpersonalnych. O metapercepcji i poczuciu transparentności

Stojanowska Elżbieta
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania:
Stron: 166
Format: 17.8x20.4
Oprawa: miękka
ISBN: 9788373839601

Opis:

Autorka przedstawia w monografii swoje badania dotyczące samowiedzy jednostki. Koncentruje się na dwóch procesach: metapercepcji – co myślą o niej inni oraz poczuciu transparentności własnej osoby – co inni o niej wiedzą. Badania eksplorują sytuacyjne, osobowościowe oraz związane z płcią uwarunkowania aktualnej i pożądanej percepcji Ja w relacjach interpersonalnych, jak również konsekwencje obu procesów dla autoprezentacji jednostki i jej zadowolenia z relacji. Badania opisywane w książce w większości mają charakter eksperymentalny. O znakomitym warsztacie metodologicznym świadczą dobrze uzasadnione hipotezy, pomysłowe manipulacje eksperymentalne. Monografia posiada również walory dydaktyczne, ze względu na wręcz modelowe prezentowanie wyników badań. Może być ważną pozycją w kształceniu studentów psychologii. fragment recenzji profesor dr hab. Anny Kwiatkowskiej Przedstawiony dorobek empiryczny stanowi istotny wkład w rozumienie zjawisk związanych z wpływem percepcji Ja, transparentności i sposobów konstruowania Ja na przetwarzanie informacji społecznych, których źródłem jest partner. Autorka zbudowała zwarty program badawczy, w którym dominują dobrze zaplanowane badania eksperymentalne realizowane w schemacie badań indywidualnych. Książka adresowana jest do grona czytelników zainteresowanych problematyką Ja. Stanowi zarówno wartościową pozycję naukową, jak i użyteczne źródła materiałów do wykorzystania w dydaktyce uniwersyteckiej. fragment recenzji profesor dr hab. Anny Szuster-Kowalewicz

Klienci, którzy kupili Percepcja Ja w relacjach interpersonalnych. … wybrali również:

Społeczne psychologiczne i zdrowotne skutki pracoholizmu
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2018
Stron: 172
31.50 zł
26.77 zł
Dodaj do koszyka
Arkadiusz Gliszczyński - Zjawisko przemocy w rodzinie.
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Arkadiusz Gliszczyński
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2018
Stron: 286
49.80 zł
33.66 zł
Dodaj do koszyka
Skałbania Barbara - Poradnictwo pedagogiczne. Przegląd wybranych zagadnień
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Skałbania Barbara
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2019
Stron: 196
35.00 zł
25.02 zł
Dodaj do koszyka
Anna Radwańska - Terapia pedagogiczna. Scenariusze zajęć. Poradnik dla terapeuty i nauczyciela
-26%
+ do schowka
Anna Radwańska
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2018
Stron: 258
55.00 zł
40.70 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Percepcja Ja w relacjach interpersonalnych. O metapercepcji i poczuciu transparentności - Stojanowska Elżbieta
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Psychologia. Psychoterapia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10