X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

68.47 zł

Rabat: 3.53 zł
Cena katalogowa: 72.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Planning for Power Advertising

Anand Halve,A Halve
Wydawca: SAGE Publications Ltd
Rok wydania: 2005
Stron: 260
ISBN: 9780761933540

Opis:

This book is a step-by-step guide to producing a sound foundation for advertising: one that will serve as the springboard to inspire powerful creative expression. Rich in cases from the evolving Indian context, Planning for Power Advertising offers an understanding of how strategic advertising is created. It takes the reader through cases and analyses of what worked or did not work in the marketplace. Anand Halve involves the reader throughout in exercises with Action Points at the end of most chapters--an approach that brings alive the concepts within, and helps readers discover the theory in practice. For advertising professionals, this is a manual to create a robust advertising brief. For students of advertising and marketing, Planning for Power Advertising is a simulation exercise from which they will learn how to apply the principles that will help them in their future careers. And for professionals in areas related to advertising--such as media, event management and PR--this book provides an insight into how the strategic underpinning of advertising is built. The author has aptly titled the book...this is a jargon-free and easy to understand book... the Indian advertising context of the book distinguishes it from other books available on the subject...the action plans given at the end of each chapter really make the book a manual... the book is a must-read for advertising and marketing professionals looking for a historical perspective and the changes that have occurred in the field of advertising and marketing in the Indian environment. -- The Journal of Entrepreneurship

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Planning for Power Advertising - Anand Halve,A Halve
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10