Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Nowak Andrzej - Filary niepodległości Część 2
-29%
+ do schowka
82.95 zł
59.14 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 23.81 zł
Cena katalogowa: 82.95 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Nowak Andrzej
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 384
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




21 lekcji na XXI wiek

21 lekcji na XXI wiek
Yuval Noah Harari
                Kraków 2018


Pierwszy człowiek

Pierwszy człowiek. Historia Neila Armstronga
James R. Hansen
Patryk Gołębiowski
Andrzej Lesz
Warszawa 2018


Ludzkość poprawiona

Ludzkość poprawiona
Grzegorz Lindenberg
Kraków 2018


TOPR

TOPR Żeby inni mogli przeżyć
Beata Sabała-Zielińska
Warszawa 2018


Kreatywność

Kreatywność. Mózg
w dobie innowacji
Elkhonon Goldberg
Warszawa 2018


Strefa cyberwojny

Strefa cyberwojny
Agata Kaźmierska
Wojciech Brzeziński
 
Warszawa 2018


Niebezpieczne związki Donalda Tuska

Niebezpieczne związki Donalda Tuska
Wojciech Sumliński
Biała Podlaska 2018

Krótka historia sztuki

Krótka historia sztuki
Susie Hodge
Warszawa 2018

Pokaz

21.45 zł

Rabat: 12.55 zł
Cena katalogowa: 34.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 72h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Po co jest PR? Przewodnik po współpracy z PR-owcami

Zając Łukasz
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wydania: 2018
Wydanie: 1
Stron: 120
Format: 165x235
Oprawa: miękka
ISBN: 978-83-63566-97-5

Opis:

Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji. Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców. Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki. Książka pokazuje, jak: • przygotować się do współpracy z agencją PR; • zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności; • rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR; • z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej; • wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations; • budować i chronić reputację dzięki public relations; • dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.

Klienci, którzy kupili Po co jest PR? Przewodnik po współpracy … wybrali również:

Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 434
59.00 zł
41.59 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamik-Szysiak Małgorzata, red.Maguś Wojciech - Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata, red.Maguś Wojciech
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2013
Stron: 326
35.70 zł
26.95 zł
Dodaj do koszyka
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Po co jest PR? Przewodnik po współpracy z PR-owcami - Zając Łukasz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Marketing. Badania marketingowe » Public relations
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10