X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Młynarski Wojciech - Od oddechu do oddechu. Najpiękniejsze wiersze i piosenki
-24%
+ do schowka
44.00 zł
33.44 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 10.56 zł
Cena katalogowa: 44.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Młynarski Wojciech
Wydawca: Prószyński Media
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 480
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

47.15 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 47.15 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

Wydawca: HELION
Rok wydania: 2005
Miejsce wydania: Gliwice
Stron: 239
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 8373618287

Opis:

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie


Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?

* Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek
* Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki
* Wprowadź nowy produkt na rynek

Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta.

W książce "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce.

*
Strategia dzielenia i podbijania rynku
* Różnica pomiędzy stopniową przemianą a dywergencją
* Produkty uniwersalne
* Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż
* Zasady przetrwania na rynku
* Tworzenie kategorii dla produktów
* Wprowadzenie marki na rynek

Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.


Spis treści:

Wstęp

1. Wielkie drzewo życia
2. Przewidywanie przyszłości
3. Dziel i podbijaj
4. Stopniowa przemiana kontra dywergencja
5. Klątwa radiobudzika
6. Filozofia szwajcarskiego scyzoryka
7. Złe pomysły są nieśmiertelne
8. Wielkie drzewo marek hi-tech
9. Wielkie drzewo marek niezwiązanych z nowoczesną technologią
10. Zagadka brakujących ogniw
11. Przetrwają pierwsi
12. Przetrwają i drudzy
13. Potęga przycinania
14. Tworzenie kategorii
15. Wskazanie przeciwnika
16. Wprowadzanie marki na rynek

Podsumowanie
Skorowidz


Klienci, którzy kupili Pochodzenie marek. Odkryj naturalne … wybrali również:

Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.40 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
34.93 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
24.20 zł
17.18 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie - Ries Al, Ries Laura
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10