X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bezpieczeństwo danych i IT w kancelarii prawnej. radcowskiej/adwokackiej/notarialnej/komorniczej Czyli jak bezpiecznie przechowywać dane w kancelarii prawnej
-16%
+ do schowka
179.00 zł
149.48 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.52 zł
Cena katalogowa: 179.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 436
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

40.95 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 40.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Politrozrywka i popperswazja. Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku

Olczyk Tomasz
Wydawca: WAiP
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 575
Format: A5
ISBN: 9788376440026

Opis:

Książka zawiera pogłębioną, interdyscyplinarną i wieloaspektową analizę telewizyjnej reklamy politycznej - najkosztowniejszej i najdynamiczniej rozwijającej się broni z arsenału nowoczesnego marketingu politycznego.

Autor obnaża mechanizmy perswazji stosowane w reklamie politycznej, pokazuje jak w ich działaniu wykorzystywane są zasoby kultury popularnej i szczegółowo analizuje ukryte struktury wirtualnych światów kreowanych na ekranach telewizorów.

Książka ukazuje jakościową i ilościową ewolucję reklamy politycznej w kontekście dynamicznych relacji między światem mediów i polityki, relacji które w coraz większym stopniu sprowadzają politykę do kolejnej formy rozrywki, komunikację polityczną zamieniają w rodzaj "sztuki popularnej", liderów politycznych w celebrytów, mediatyzowane kampanie wyborcze w połączenie walki bokserskiej z karnawałem, wyborców zaś w fanów i kibiców.

Książka zainteresuje medioznawców, politologów, antropologów, badaczy kultury popularnej i wszystkich tych, którzy chcą się dowiedzieć na co partie przeznaczają lwią część wielomilionowych dotacji jakie co roku otrzymują z budżetu.

Dr Tomasz Olczyk, socjolog, absolwent Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW; bada zjawiska z pogranicza kultury popularnej, komunikacji politycznej i kultury medialnej; stara się łączyć podejścia antropologiczne, psychosocjologiczne i politologiczne, prowadzi wykłady z zakresu reklamy politycznej i public relations.

Po lekturze książki będzie nam o wiele łatwiej zrozumieć, co dzieje się we współczesnej polityce, dlaczego tak niewiele przypomina ona jej postać, z jaką spotkać się możemy w klasycznych ujęciach politologicznych. Posthistoria, a więc zanik ideologicznie legitymizowanej polityczności, jest faktem. Czy jest to znakiem, że wchodzimy także w czasy "postdemokratyczne"? Warto stawiać sobie podobne pytania, a książka Tomasza Olczyka prowokuje do refleksji nad kierunkiem, w którym wszak wszyscy poniekąd zmierzamy.z Przedmowy prof. dr. hab. Wojciecha Józefa Burszty

Przejrzysta konstrukcja a także sposób prowadzenia narracji sprawiają, iż mimo pokaźnych rozmiarów pracy czyta się ją bez znużenia, odnajdując zbieżności z własnym doświadczeniem uczestnictwa w zmediatyzowanym świecie. Uważam, że praca ta jest pierwszym w Polsce tak kompetentnym i wyczerpującym studium politycznego marketingu. prof. dr hab. Aldona Jawłowska

 

Klienci, którzy kupili Politrozrywka i popperswazja. Reklama … wybrali również:

Wieliczka-Szarkowa Joanna - Żołnierze wyklęci  Niezłomni bohaterowie
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wieliczka-Szarkowa Joanna
Wydawca: AA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 8
Stron: 462
39.90 zł
28.77 zł
Dodaj do koszyka
Suworow Wiktor - GRU Radziecki wywiad wojskowy
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Suworow Wiktor
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 3
Stron: 216
34.00 zł
24.85 zł
Dodaj do koszyka
Motyka Grzegorz - Od rzezi wołyńskiej do akcji Wisła. Konflikt polsko-ukraiński 1943-1947
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Motyka Grzegorz
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 8
Stron: 524
49.90 zł
36.43 zł
Dodaj do koszyka
Malec D., Malec J. - Historia administracji i myśli administracyjnej
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Malec D., Malec J.
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2003
Miejsce wydania: 8
Stron: 266
34.00 zł
27.20 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Politrozrywka i popperswazja. Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku - Olczyk Tomasz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Polityka » Historia i teoria polityki. Politycy
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10