X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jerzy Pieróg - Prawo zamówień publicznych. Komentarz w.14
-16%
+ do schowka
299.00 zł
249.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 49.31 zł
Cena katalogowa: 299.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jerzy Pieróg
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 900
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

31.49 zł

Rabat: 9.46 zł
Cena katalogowa: 40.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Politrozrywka i popperswazja Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku

Olczyk Tomasz
Wydawca: WAiP
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 575
Format: 14.1x20.5cm
ISBN: 9788376440026

Opis:

Książka zawiera pogłębioną, interdyscyplinarną i wieloaspektową analizę telewizyjnej reklamy politycznej - najkosztowniejszej i najdynamiczniej rozwijającej się broni z arsenału nowoczesnego marketingu politycznego. Autor obnaża mechanizmy perswazji stosowane w reklamie politycznej, pokazuje jak w ich działaniu wykorzystywane są zasoby kultury popularnej i szczegółowo analizuje ukryte struktury wirtualnych światów kreowanych na ekranach telewizorów. Książka ukazuje jakościową i ilościową ewolucję reklamy politycznej w kontekście dynamicznych relacji między światem mediów i polityki, relacji które w coraz większym stopniu sprowadzają politykę do kolejnej formy rozrywki, komunikację polityczną zamieniają w rodzaj "sztuki popularnej", liderów politycznych w celebrytów, mediatyzowane kampanie wyborcze w połączenie walki bokserskiej z karnawałem, wyborców zaś w fanów i kibiców. Książka zainteresuje medioznawców, politologów, antropologów, badaczy kultury popularnej i wszystkich tych, którzy chcą się dowiedzieć na co partie przeznaczają lwią część wielomilionowych dotacji jakie co roku otrzymują z budżetu.

Klienci, którzy kupili Politrozrywka i popperswazja Reklama … wybrali również:

Kozak Stanisław - Patologia eurosieroctwa w Polsce. Skutki migracji zarobkowej dla dzieci i ich rodzin
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kozak Stanisław
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2012
Stron: 232
45.00 zł
33.97 zł
Dodaj do koszyka
Ćwiklicki Marek, Obora Hubert - Hoshin kanri
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ćwiklicki Marek, Obora Hubert
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2011
Stron: 184
49.90 zł
39.82 zł
Dodaj do koszyka
red.Knopek Jacek, red.Willa Rafał - Polska polityka zagraniczna 1989-2014
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Knopek Jacek, red.Willa Rafał
Wydawca: Difin
Rok wydania: 2016
Stron: 483
85.00 zł
64.17 zł
Dodaj do koszyka
Praca zbiorowa - Wygaszanie Polski 1989-2015
+ do schowka
KSIĄŻKA
Praca zbiorowa
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2015
Stron: 231
59.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Politrozrywka i popperswazja Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku - Olczyk Tomasz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Historia Polski » Historia Polski 1990-
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10