X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

29.53 zł

Rabat: 10.37 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Potencjał konkurencyjny marki. Jak zdobyć przewagę na rynku

Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 208
Format: B5
ISBN: 9788375610611

Opis:

Potencjał konkurencyjny marki. Jak zdobyć przewagę na rynku


Książka łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarządzania potencjałem marki. Główne wątki dotyczą istoty kapitału marki, działań i mechanizmów jego kreowania, tożsamości i potencjału konkurencyjnego marki, a także mierzenia siły marki. Bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreować wartość firmy poprzez markę, jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o markę,  jak skuteczne zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w sposób przejrzysty i przystępny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane są przykładami z firm krajowych  i zagranicznych.

O AUTORZE
Paweł Patkowski
– absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion, doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca menedżerskich studiów podyplomowych w Katedrze Zarządzania w Gospodarce SGH. Praktyk z bogatym doświadczeniem. W agencji reklamowej Lintas zajmował się obsługą takich klientów, jak: Unilever, Polkomtel, Casio, Bank Śląski, Telekomunikacja Polska, Castrol. Następnie dyrektor marketingu Browarów Brok S.A. W latach 2001-2007 szef marketingu Adidas Poland. Obecnie wicedyrektor komunikacji marketingowej Polkomtel S.A.

OPINIE:

Ta interesująca i inspirująca książka wnosi nowe spojrzenie i wzbogaca wiedzę na temat zasad, mechanizmów, narzędzi budowania potencjału konkurencyjnego marki i zarządzania nim. Sposób ujęcia tematu, wartka narracja, przejrzystość i przystępność tekstu czyni z niej atrakcyjną pozycję dla wielu odbiorców – właścicieli firm, menedżerów poszukujących skutecznych i efektywnych sposobów budowania strategii konkurencji; specjalistów public relations, promocji i marketingu; osób działających na rynkach i w sektorach finansowych; wreszcie dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania. Pasja Autora, jego głęboka wiedza teoretyczna, praktyczna i dydaktyczna przebija z kart książki i udziela się Czytelnikom.
- Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki, Szkoła Główna Handlowa

Na tle wielu publikacji na temat wykorzystania marki produktu jako skutecznego narzędzia konkurowania, książkę Pawła Patkowskiego wyróżnia przedstawienie innowacyjnego sposobu budowy potencjału konkurencyjnego marek. Mechanizmy skutecznego konkurowania oraz osiągania sukcesu na współczesnych rynkach Autor ukazuje z perspektywy działań związanych z kształtowaniem marki. Komunikatywny sposób przekazu, liczne przykłady oraz interesująca treść sprawia, że warto ją polecić szerokim kręgom Czytelnikom, a zwłaszcza praktykom  z przedsiębiorstw.
- Prof. dr hab. Lechosław Garbarski, Szkoła Główna Handlowa, Akademia Leona Koźmińskiego

Klienci, którzy kupili Potencjał konkurencyjny marki. Jak zdobyć … wybrali również:

Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
105.79 zł
Dodaj do koszyka
Tomasz Maćkowski - Historia SP 6/1 Wczoraj i dziś ćw. NPP w.2014 NE
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Maćkowski
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 72
19.00 zł
16.15 zł
Dodaj do koszyka
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk - Matematyka SP wokół nas 6/1 ćw w.2014 WSIP
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 112
22.10 zł
18.45 zł
Dodaj do koszyka
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer - Przyroda SP  5 Tajemnice przyrody ćw cz.2 w.2013
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1058
Stron: 96
18.10 zł
15.38 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Potencjał konkurencyjny marki. Jak zdobyć przewagę na rynku - Patkowski Paweł
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10