X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Aleksander Kaźmierski - Meritum. Podatki 2020
-23%
+ do schowka
259.00 zł
200.70 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 58.30 zł
Cena katalogowa: 259.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Aleksander Kaźmierski
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 2592
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

47.56 zł

Rabat: 15.44 zł
Cena katalogowa: 63.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Prawo designu i mody. Kreowanie produktu

Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 324
Format: B5
ISBN: 9788395535529

Opis:

Prawo designu i mody. Kreowanie produktu

Tom 3. Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża arkana wiedzy z zakresu prawa własności intelektualnej  w świecie mody. Książka jest dedykowana praktykom sektora mody oraz studentom kierunków prawniczych i artystycznych.

Mariola Turbiarz, projektant mody:

Książka ta jest uzupełnieniem ogromnej  luki w publikacjach o tematyce modowej. Dla mnie osobiście jako projektanta mody, krawca,  konstruktora to ogromne źródło wiedzy prawnej, praktycznej oraz inspiracji przekazany w znakomity sposób. Z jednej strony jest to publikacja naukowa, ale czyta się ją jednym tchem, pochłaniając z zainteresowaniem kolejne rozdziały. Projektanci sprzedają marzenie, a moda to często iluzja – luksus i absurdalne pożądanie przedmiotów za które płaci się fortunę, chociaż ich wartość (produkcja  wykorzystany materiał) nie są tego warte. Jak wycenić swoją pracę - to często ogromny problem. Projektant godzinami tworzy jedna kreację wkładając serce, ogrom emocji i czasu. Nasze ubrania to nasze „dzieci”, które często z bólem serca puszczamy w świat. Jak wycenić pracę, kiedy razem z ubraniem sprzedajemy kawałek siebie? Tego właśnie dowiedziałam się z tej książki oraz wielu innych praw, definicji, które teraz będę wprowadzać w życie. Książka ta to lektura obowiązkowa dla projektantów, stylistów i miłośników mody.

dr Irena Kamińska-Radomska, wykładowca i trener; założycielka firmy szkoleniowej The Protocol School of Poland, mentorka w cyklicznym programie TVN „Projekt Lady”:

Dama, pozując do zdjęć na czerwonym dywanie, wygląda olśniewająco tylko w takich strojach, które honorują prawa ich twórców – od nitki po ostateczną stylizację. Bez wiedzy zawartej w tym cudownym dziele drobne niedopatrzenie w prawach autorskich modowej kreacji zgasi blask każdej gwiazdy. Naukowiec nie ma obowiązku pisać ciężkich i nudnych prac. To tak, jakby bronić dostępu do wiedzy szerokim kręgom społecznym. Niezwykli autorzy książki dostrzegli palącą potrzebę łączenia rzetelnej teorii z praktyką i atrakcyjną błyskotliwą formą, otwierając drzwi do świata prawdziwej sztuki dla każdego czytelnika, nie tylko zainteresowanego modą. Przecież każdego dnia swoim strojem opowiadamy o sobie historię, więc warto wiedzieć, jak to zrobić w najlepszym stylu – z szacunkiem dla siebie i kreatorów. Gorąco polecam!

Ewa Bardadin, dziennikarka, krytyk mody, stylistka na stale mieszkająca w Rzymie. Współpracuje z AltaRoma – agencja organizującą międzynarodowe pokazy mody w Rzymie i Mediolanie:

Tom 3. Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy próbuje uchwycić zakres prawa mody i designu, jak też daje wyobrażenie znaczenia własności intelektualnej w sektorze mody i tekstyliów. Jest to pierwsza pozycja na rynku, która pozwala zrozumieć związki prawa z modą i designem – jak ważna jest marka, ochrona stylizacji i jej atrybucja. Mam nadzieję, że jest to dopiero początek pięknej serii książek, które będą przybliżać relacje modowo-prawne, będące w istocie kobiecą kwintesencją stylu i własności intelektualnej. Czekam z niecierpliwością na następne pozycje, które przybliżą prawa własności przede wszystkim projektantom... i osobom kreującym modę, które nie będąc zrzeszone w stowarzyszeniach polegają na własnej wiedzy i intuicji. Stąd znaczenie tych książek w branży mody jest nieocenione.

r. pr. Agnieszka Oleksyn-Wajda, Kierownik Akademii Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego, Członek Rady Nadzorczej Związku Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan oraz członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Przemysłu Mody i Innowacyjnych Tekstyliów:

Prawo designu i mody. Kreowanie produktu to analiza cyklu życia produktu w branży mody w świetle regulacji prawnych. Jest to, w mojej opinii, podręcznik dla podmiotów prowadzących działalność w szeroko rozumianym przemyśle mody – zarówno projektantów, którzy chcą zyskać podstawową wiedzę z zakresu prawa własności intelektualnej, jak i konsultantów branży mody. Wyjaśnienie w jaki sposób należy stosować regulacje w zakresie ochrony  dóbr  własności  intelektualnej w branży mody od strony praktycznej stanowi z jednej strony odczarowanie  pewnych mitów związanych z przepisami prawa, z drugiej – czyni stosowanie tych przepisów bardziej przyjaznym dla przedsiębiorcy w zakresie chociażby ochrony twórczości czy marki. Wiedza ta jest „must have” każdego przedsiębiorcy operującego w przemyśle mody.

dr Aleksandra Nowak-Gruca, rzecznik patentowy, pracownik naukowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, trener biznesu:

Prawo designu i mody. Kreowanie produktu to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto chce dziś bezpiecznie projektować i działać w świecie mody. Prawo własności intelektualnej wkroczyło dziś we wszystkie sfery życia, a szczególnie dotyka branży kreatywnej. Zawiłości, niedomówienia, czasem absurdy, nie sprzyjają pewności prawa i nie ułatwiają poruszania się w gąszczu przepisów. Opracowanie w sposób niezwykle  ciekawy – bo praktyczny - przeprowadza czytelnika przez najważniejsze problemy związane z ochroną mody i designu. Podpowiada jak działać, by chronić własne prawa i tworzyć nie naruszając praw innych osób. Bogata szata graficzna i mnóstwo przykładów zachęcają do lektury. Zdecydowanie polecam!

Klienci, którzy kupili Prawo designu i mody. Kreowanie pro… wybrali również:

Błaszczyk Magdalena, Zientara Anna - Prawo karne Minirepetytorium (wyd. 2020)
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Błaszczyk Magdalena, Zientara Anna
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2020
Stron: 436
22.90 zł
17.75 zł
Dodaj do koszyka
Grodzki Romuald - Zarządzanie kryzysowe. Dobre praktyki
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grodzki Romuald
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 172
45.00 zł
33.97 zł
Dodaj do koszyka
Żywicka Agnieszka, Bielecki Leszek - Załatwianie spraw przedsiębiorców przez administrację publiczną
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Żywicka Agnieszka, Bielecki Leszek
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 194
50.00 zł
37.74 zł
Dodaj do koszyka
Moskała Piotr - Prawne instrumenty zarządzania zgrupowaniem spółek kapitałowych
-10%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Moskała Piotr
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Stron: 544
199.00 zł
179.10 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Prawo designu i mody. Kreowanie produktu - Jankowska Marlena, Pawełczyk Mirosław, Warmuzińska Agnieszka
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo » Prawo autorskie. Prawo patentowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10