X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

78.93 zł

Rabat: 4.07 zł
Cena katalogowa: 83.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Preference Pollution

David George,D George
Wydawca: University of Michigan Press
Rok wydania: 2004
Stron: 216
ISBN: 9780472089499

Opis:

Seldom considered is whether markets do an adequate job of shaping our tastes. David George argues that they do not, and that the standard economic definition of efficiency can be used to demonstrate that the market ignores people`s desires about their desires. He concludes that markets perform poorly with respect to second-order preferences, thus worsening the problem of undesired desires. The book further investigates changes in perceptions and public policy toward such activities as gambling, credit, entertainment, and sexual behavior.David George is Chair and Professor Economics, LaSalle University. "We often find ourselves doing things we really would prefer not to do. George shows how our `better selves` get distorted--marketing ploys get us to eat too many Big Macs, gamble, and buy stuff we can`t afford. Our deeper preferences say, `Don`t want these things!` but our impulses, helped by market forces, push us to lose our self-control."

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Preference Pollution - David George,D George
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10