X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

34.42 zł

Rabat: 10.58 zł
Cena katalogowa: 45.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Problemy moralne w świecie informacji

Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 200
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788372519061

Opis:

Nowa sytuacja społeczna, nowa technika i możliwości mediów zmieniają kształt starych pro­blemów moralnych. Współczesne media – a zwłaszcza telewizja, internet, gry komputerowe są same w sobie „moralnie obojętne”, jednak ich oferty stoją często w sprzeczności z prawami moralnymi, niosą wielorakie zagrożenia, jak np. negatywny wpływ gier komputerowych na psychikę graczy i system wartości, zagrożenia płynące z anonimowości w sieci czy możliwości dokonywania oszustw internetowych (włamania na konta, nieuprawnione przelewy). W publi­kacji omówiono wybrane problemy moralne społeczeństwa informacyjnego z punktu widzenia nadawcy i odbiorcy współczesnych mediów. Jednym z punktów odniesienia analiz jest Dekalog w aspekcie jego aktualności i uniwersalności. Społeczeństwo informacyjne ukazano z perspek­tywy człowieka, który sam za siebie odpowiada i sam decyduje o przyjęciu lub odrzuceniu norm moralnych. Książka zachęca do re?eksji – jak budować i jak wykorzystywać przestrzeń infor­macyjną w zgodzie z prawami moralnymi i z własnym sumieniem.

Klienci, którzy kupili Problemy moralne w świecie informacji … wybrali również:

Szahaj Andrzej, Jakubowski Marek N. - Filozofia polityki
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szahaj Andrzej, Jakubowski Marek N.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2005
Stron: 214
44.00 zł
31.02 zł
Dodaj do koszyka
Boniecka Barbara, Granat Anna - Recepcja mediów, t. 2: Wpływ sytuacji medialnych na komunikowanie się dzieci w wieku przedszkolnym. Wypisy
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Boniecka Barbara, Granat Anna
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2016
Stron: 134
23.10 zł
18.02 zł
Dodaj do koszyka
red.Boniecka Barbara, red.Granat Anna - Recepcja mediów, t. 1: Recepcja programów radiowych i telewizyjnych przez dzieci w wieku przedszkolnym
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Boniecka Barbara, red.Granat Anna
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 152
25.20 zł
19.66 zł
Dodaj do koszyka
Kopecka-Piech Katarzyna - Leksykon konwergencji mediów
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kopecka-Piech Katarzyna
Wydawca: Universitas
Rok wydania: 2015
Stron: 96
34.90 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Problemy moralne w świecie informacji - Szewczyk Agnieszka
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Filozofia » Etyka
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10