X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bartosiewicz Adam - Polski Ład. Podatki i składki
-23%
+ do schowka
169.00 zł
130.96 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 38.04 zł
Cena katalogowa: 169.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Bartosiewicz Adam
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1
Stron: 256
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

24.79 zł

Rabat: 24.21 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji

Chrąchol-Barczyk Urszula
Wydawca: edu-Libri
Rok wydania: 2021
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 120
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788365648853

Opis:

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.

Klienci, którzy kupili Program lojalnościowy. Od zbierania … wybrali również:

Tundys Blanka, Rzerzycki Andrzej, Drobiazgiewicz Joanna - Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw
-49%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tundys Blanka, Rzerzycki Andrzej, Drobiazgiewicz Joanna
Wydawca: edu-Libri
Rok wydania: 2021
Stron: 170
59.00 zł
29.85 zł
Dodaj do koszyka
Bielawska Aurelia, Brojakowska-Trząska Magdalena - Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa.. Krótkoterminowe decyzje finansowe
-49%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bielawska Aurelia, Brojakowska-Trząska Magdalena
Wydawca: edu-Libri
Rok wydania: 2018
Stron: 136
49.00 zł
24.79 zł
Dodaj do koszyka
Gracz Leszek, Ostrowska Izabela, Rosa Grażyna, Słupińska Kamila - Komunikacja miedzykulturowa w biznesie
-49%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gracz Leszek, Ostrowska Izabela, Rosa Grażyna, Słupińska Kamila
Wydawca: edu-Libri
Rok wydania: 2021
Stron: 130
49.00 zł
24.79 zł
Dodaj do koszyka
Głodziński Eryk - Efektywność w zarządzaniu projektami budowlanymi. Perspektywa wykonawcy
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Głodziński Eryk
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2017
Stron: 205
38.40 zł
36.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji - Chrąchol-Barczyk Urszula
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii WIELKA WYPRZEDAŻ: biznes, edukacja
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10