X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Interna Szczeklika 2019
-3%
+ do schowka
260.00 zł
252.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 7.80 zł
Cena katalogowa: 260.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: MEDYCYNA PRAKTYCZNA
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 2740
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

101.77 zł

Rabat: 47.23 zł
Cena katalogowa: 149.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Proj. gier przy użyciu środ. Unity i języka C#

Jeremy Gibson Bond
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2018
Wydanie: 2
Miejsce wydania:
Stron: 984
Format: 165x240
ISBN: 9788328342521

Opis:

Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu. W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry. Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań. Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt. Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego. W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier! Jeremy Gibson Bond jest nauczycielem akademickim na Uniwersytecie Michigan, uczącym projektowania i tworzenia gier kompterowych w ramach jednego z najlepszych na świecie programów związanych z tą dziedziną (http://gamedev.msu.edu). W latach 2009 – 2013 wykładał na Wydziale Mediów Interaktywnych i Gier w Szkole Sztuk Kinowych (USC’s School of Cinematic Arts) znajdującej się na pierwszym miejscu listy placówek szkolnych prowadzących programy projektowania gier. Zasiada w katedrze edukacji i postępu festiwalu gier IndieCade, a także często przemawia na zjazdach projektantów gier (Game Developers Conference). Jeremy współpracował z firmami Electronic Arts/Pogo.com, Walt Disney Imagineering i Maxis. Zdobył tytuł magistra technologii rozrywkowej (Master of Entertainment Technology) na Uniwersytecie Carnegie Mellon.

Klienci, którzy kupili Proj. gier przy użyciu środ. Unity i … wybrali również:

Sokół Radosław - Tablice informatyczne Podstawy C++
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sokół Radosław
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 6
19.90 zł
13.93 zł
Dodaj do koszyka
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
115.46 zł
Dodaj do koszyka
Stephen Prata - Język C++. Szkoła programowania. Wydanie VI
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Stephen Prata
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 37
Stron: 1200
99.00 zł
67.62 zł
Dodaj do koszyka
Cukic Ivan - Programowanie funkcyjne w języku C++
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cukic Ivan
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 320
59.00 zł
40.30 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Proj. gier przy użyciu środ. Unity i języka C# - Jeremy Gibson Bond
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo » Informatyka. Cybernetyka. Komputery
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10