X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bochenek Adam, Reicher Michał - Anatomia czlowieka tom 1-5
-24%
+ do schowka
479.00 zł
366.39 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 112.61 zł
Cena katalogowa: 479.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Bochenek Adam, Reicher Michał
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 3330
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

103.70 zł

Rabat: 45.30 zł
Cena katalogowa: 149.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 72h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Projekt gier przy uż środ Unity i C# W2

Gibson Bond Jeremy
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2018
Wydanie: 2
Stron: 984
Format: 165x240
Oprawa: twarda
ISBN: 978-83-283-4252-1

Opis:

Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu. W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry. Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań. Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt. Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego. W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier! Jeremy Gibson Bond jest nauczycielem akademickim na Uniwersytecie Michigan, uczącym projektowania i tworzenia gier kompterowych w ramach jednego z najlepszych na świecie programów związanych z tą dziedziną (http://gamedev.msu.edu). W latach 2009 – 2013 wykładał na Wydziale Mediów Interaktywnych i Gier w Szkole Sztuk Kinowych (USC’s School of Cinematic Arts) znajdującej się na pierwszym miejscu listy placówek szkolnych prowadzących programy projektowania gier. Zasiada w katedrze edukacji i postępu festiwalu gier IndieCade, a także często przemawia na zjazdach projektantów gier (Game Developers Conference). Jeremy współpracował z firmami Electronic Arts/Pogo.com, Walt Disney Imagineering i Maxis. Zdobył tytuł magistra technologii rozrywkowej (Master of Entertainment Technology) na Uniwersytecie Carnegie Mellon.

Klienci, którzy kupili Projekt gier przy uż środ Unity i C# … wybrali również:

Chollet Francois - Deep Learning Praca z językiem Python i biblioteką Keras
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Chollet Francois
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2019
Stron: 368
59.00 zł
41.06 zł
Dodaj do koszyka
Sharma Vikash - Scala Nauka programowania
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sharma Vikash
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2019
Stron: 360
67.00 zł
46.63 zł
Dodaj do koszyka
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 1300
149.00 zł
115.46 zł
Dodaj do koszyka
Żarowska-Mazur Alicja, Węglarz Waldemar - ECDL Base na skróty. Syllabus V.1.0
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Żarowska-Mazur Alicja, Węglarz Waldemar
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2014
Stron: 571
74.00 zł
58.46 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Projekt gier przy uż środ Unity i C# W2 - Gibson Bond Jeremy
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Oprogramowanie » Programowanie. Języki programowania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10