X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

100.28 zł

Rabat: 48.72 zł
Cena katalogowa: 149.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#.. Od pomysłu do gotowej gry.

Gibson Bond Jeremy
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2019
Wydanie: 2
Miejsce wydania:
Stron: 984
Format:
Oprawa: twarda
ISBN: 9788328342521

Opis:

Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu. W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry. Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań. Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt. Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego. W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier! W tej książce między innymi: czterowarstwowa struktura programowa i iteracyjny proces projektowania programowanie w języku C# zasady testowania gier i rozwiązywania problemów projektowych praca w środowisku Unity na zaawansowanym poziomie przykłady prototypów gier i materiały szkoleniowe Jaki pomysł dziś wcielisz w grę? O autorze JEREMY GIBSON BOND jest nauczycielem akademickim na Uniwersytecie Michigan, uczącym projektowania i tworzenia gier kompterowych w ramach jednego z najlepszych na świecie programów związanych z tą dziedziną (http://gamedev.msu.edu). W latach 2009 – 2013 wykładał na Wydziale Mediów Interaktywnych i Gier w Szkole Sztuk Kinowych (USC’s School of Cinematic Arts) znajdującej się na pierwszym miejscu listy placówek szkolnych prowadzących programy projektowania gier. Zasiada w katedrze edukacji i postępu festiwalu gier IndieCade, a także często przemawia na zjazdach projektantów gier (Game Developers Conference). Jeremy współpracował z firmami Electronic Arts/Pogo.com, Walt Disney Imagineering i Maxis. Zdobył tytuł magistra technologii rozrywkowej (Master of Entertainment Technology) na Uniwersytecie Carnegie Mellon.

Klienci, którzy kupili Projektowanie gier przy użyciu środowiska … wybrali również:

Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
159.00 zł
123.21 zł
Dodaj do koszyka
Aho Alfred V., Ullman Jeffrey, Lam Monica S., Sethi Ravi - Kompilatory. Reguły, metody i narzędzia
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Aho Alfred V., Ullman Jeffrey, Lam Monica S., Sethi Ravi
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 1040
199.00 zł
154.21 zł
Dodaj do koszyka
Keeling Michael - Zostań architektem oprogramowania. Zaprojektuj swoją karierę!
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Keeling Michael
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 338
89.00 zł
68.97 zł
Dodaj do koszyka
Robert K. Wysocki - Efektywne zarządzanie projektami wyd.7
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Robert K. Wysocki
Wydawca: One Press
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 776
99.00 zł
66.82 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#.. Od pomysłu do gotowej gry. - Gibson Bond Jeremy
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo » Informatyka. Cybernetyka. Komputery
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10