X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bezpieczeństwo danych i IT w kancelarii prawnej. radcowskiej/adwokackiej/notarialnej/komorniczej Czyli jak bezpiecznie przechowywać dane w kancelarii prawnej
-16%
+ do schowka
179.00 zł
149.48 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.52 zł
Cena katalogowa: 179.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 436
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

25.36 zł

Rabat: 8.24 zł
Cena katalogowa: 33.60 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska

Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 142
Format: B5
ISBN: 9788372518637

Opis:

Miasta i regiony, starając się przyciągnąć jak największą liczbę turystów, konkurują ze sobą podobnie jak przedsiębiorstwa komercyjne. Z tego względu coraz więcej uwagi poświęca się marketingowi terytorialnemu, a w szcze­gólności promocji turystycznej regionów, której celem jest przekazanie potencjalnym turystom komunikatu zachęcającego do odwiedzenia danych miejscowości.

W publikacji przedstawiono najważniejsze zagadnienia finan­sowania
i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrumentów, oceny efektywności podejmowanych działań oraz wpływu położenia
geogra­ficznego na politykę promocji. Omówiono też specyfikę turystyki w obsza­rach miejskich i rolę podmiotów odpowiadających za promocję obszarowego produktu turystycznego.

Teoretyczne rozważania poparte zostały badaniami przeprowadzonymi w ośmiu miastach nadbałtyckich: Szczecinie, Rostocku, Goeteborgu, Turku, Tallinie, Rydze, Kłajpedzie oraz Gdańsku.

Spis treści:

Wstęp

ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY PROMOCJI OBSZAROWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO

1.1. Obszarowy produkt turystyczny
   1.1.1. Pojęcie przestrzeni w turystyce
   1.1.2. Struktura i złożoność obszarowego produktu turystycznego
   1.1.3. Atrakcyjność turystyczna
1.2. Miasto jako produkt turystyczny
   1.2.1. Struktura produktu turystycznego miasta
   1.2.2. Typologia miast turystycznych
   1.2.3. Rodzaje turystyki miejskiej
   1.2.4. Planowanie turystyki w mieście
1.3. Promocja obszarowego produktu turystycznego
   1.3.1. Specyfika promocji turystyki
   1.3.2. Instrumenty promocji turystycznej regionu
   1.3.3. Współpraca publiczno ? prywatna w zakresie promocji turystycznej regionu

ROZDZIAŁ 2. INSTYTUCJONALNE ASPEKTY PROMOCJI PRODUKTU TURYSTYCZNEGO W WYBRANYCH MIASTACH BASENU MORZA BAŁTYCKIEGO

2.1. Produkt turystyczny badanych miast
   2.1.1. Ogólne informacje
   2.1.2. Atrakcje turystyczne
   2.1.3. Zagospodarowanie turystyczne
   2.1.4. Problemy rozwoju turystyki w badanym obszarze
2.2. Systemy promocji produktu turystycznego
   2.2.1. Gdańsk
   2.2.2. Goteborg
   2.2.3. Kłajpeda
   2.2.4. Rostock
   2.2.5. Ryga
   2.2.6. Szczecin
   2.2.7. Tallin
   2.2.8. Turku
   2.2.9. Udział w organizacjach międzynarodowych

ROZDZIAŁ 3. POLITYKA PROMOCJI PRODUKTU TURYSTYCZNEGO W WYBRANYCH MIASTACH NADBAŁTYCKICH

3.1. Wykorzystywane instrumenty promocji
3.2. Determinanty działań promocji produktu turystycznego
3.3. Wpływ Morza Bałtyckiego na prowadzoną politykę promocji

ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MODELU SYSTEMU PROMOCJI PRODUKTU TURYSTYCZNEGO MIASTA NADBAŁTYCKIEGO

4.1. Ocena efektywności prowadzonych działań promocji produktu turystycznego
   4.1.1. Metodologia badań efektywności
   4.1.2. Wskaźniki oparte na jednostkach naturalnych
   4.1.3. Wskaźniki oparte na budżecie
   4.1.4. Wskaźniki efektywności pracy
   4.1.5. Analiza współzależności wskaźników
4.2. Modele systemu promocji produktu turystycznego w obszarze badawczym
   4.2.1. Ogólne modele promocji produktu turystycznego miast
   4.2.2. Modele promocji grupowej turystyki biznesowej
   4.2.3. Przyjęte modele funkcjonowania a efektywność DMO

PODSUMOWANIE

BIBLIOGRAFIA

Publikacje zwarte
Artykuły naukowe
Inne źródła

SPIS RYSUNKÓW

SPIS TABEL

Klienci, którzy kupili Promocja produktu turystycznego. Turystyka … wybrali również:

Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
105.03 zł
Dodaj do koszyka
Z. Bolałek, M. Dobrowolska, A. Mysior, S. Wojtan - Matematyka SP 6 ćw liczby i ... cz.1 w.2014 GWO
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Z. Bolałek, M. Dobrowolska, A. Mysior, S. Wojtan
Wydawca: GWO
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 10
Stron: 64
13.20 zł
11.75 zł
Dodaj do koszyka
Gardocki Lech - Prawo karne
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gardocki Lech
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
59.00 zł
45.13 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
60.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska - Pawlicz Adam
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10