X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

25.36 zł

Rabat: 8.24 zł
Cena katalogowa: 33.60 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska

Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 142
Format: B5
ISBN: 9788372518637

Opis:

Miasta i regiony, starając się przyciągnąć jak największą liczbę turystów, konkurują ze sobą podobnie jak przedsiębiorstwa komercyjne. Z tego względu coraz więcej uwagi poświęca się marketingowi terytorialnemu, a w szcze­gólności promocji turystycznej regionów, której celem jest przekazanie potencjalnym turystom komunikatu zachęcającego do odwiedzenia danych miejscowości.

W publikacji przedstawiono najważniejsze zagadnienia finan­sowania
i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrumentów, oceny efektywności podejmowanych działań oraz wpływu położenia
geogra­ficznego na politykę promocji. Omówiono też specyfikę turystyki w obsza­rach miejskich i rolę podmiotów odpowiadających za promocję obszarowego produktu turystycznego.

Teoretyczne rozważania poparte zostały badaniami przeprowadzonymi w ośmiu miastach nadbałtyckich: Szczecinie, Rostocku, Goeteborgu, Turku, Tallinie, Rydze, Kłajpedzie oraz Gdańsku.

Spis treści:

Wstęp

ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY PROMOCJI OBSZAROWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO

1.1. Obszarowy produkt turystyczny
   1.1.1. Pojęcie przestrzeni w turystyce
   1.1.2. Struktura i złożoność obszarowego produktu turystycznego
   1.1.3. Atrakcyjność turystyczna
1.2. Miasto jako produkt turystyczny
   1.2.1. Struktura produktu turystycznego miasta
   1.2.2. Typologia miast turystycznych
   1.2.3. Rodzaje turystyki miejskiej
   1.2.4. Planowanie turystyki w mieście
1.3. Promocja obszarowego produktu turystycznego
   1.3.1. Specyfika promocji turystyki
   1.3.2. Instrumenty promocji turystycznej regionu
   1.3.3. Współpraca publiczno ? prywatna w zakresie promocji turystycznej regionu

ROZDZIAŁ 2. INSTYTUCJONALNE ASPEKTY PROMOCJI PRODUKTU TURYSTYCZNEGO W WYBRANYCH MIASTACH BASENU MORZA BAŁTYCKIEGO

2.1. Produkt turystyczny badanych miast
   2.1.1. Ogólne informacje
   2.1.2. Atrakcje turystyczne
   2.1.3. Zagospodarowanie turystyczne
   2.1.4. Problemy rozwoju turystyki w badanym obszarze
2.2. Systemy promocji produktu turystycznego
   2.2.1. Gdańsk
   2.2.2. Goteborg
   2.2.3. Kłajpeda
   2.2.4. Rostock
   2.2.5. Ryga
   2.2.6. Szczecin
   2.2.7. Tallin
   2.2.8. Turku
   2.2.9. Udział w organizacjach międzynarodowych

ROZDZIAŁ 3. POLITYKA PROMOCJI PRODUKTU TURYSTYCZNEGO W WYBRANYCH MIASTACH NADBAŁTYCKICH

3.1. Wykorzystywane instrumenty promocji
3.2. Determinanty działań promocji produktu turystycznego
3.3. Wpływ Morza Bałtyckiego na prowadzoną politykę promocji

ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MODELU SYSTEMU PROMOCJI PRODUKTU TURYSTYCZNEGO MIASTA NADBAŁTYCKIEGO

4.1. Ocena efektywności prowadzonych działań promocji produktu turystycznego
   4.1.1. Metodologia badań efektywności
   4.1.2. Wskaźniki oparte na jednostkach naturalnych
   4.1.3. Wskaźniki oparte na budżecie
   4.1.4. Wskaźniki efektywności pracy
   4.1.5. Analiza współzależności wskaźników
4.2. Modele systemu promocji produktu turystycznego w obszarze badawczym
   4.2.1. Ogólne modele promocji produktu turystycznego miast
   4.2.2. Modele promocji grupowej turystyki biznesowej
   4.2.3. Przyjęte modele funkcjonowania a efektywność DMO

PODSUMOWANIE

BIBLIOGRAFIA

Publikacje zwarte
Artykuły naukowe
Inne źródła

SPIS RYSUNKÓW

SPIS TABEL

Klienci, którzy kupili Promocja produktu turystycznego. Turystyka … wybrali również:

Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
105.79 zł
Dodaj do koszyka
Tomasz Maćkowski - Historia SP 6/1 Wczoraj i dziś ćw. NPP w.2014 NE
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Maćkowski
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 72
19.00 zł
16.15 zł
Dodaj do koszyka
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk - Matematyka SP wokół nas 6/1 ćw w.2014 WSIP
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 112
22.10 zł
18.45 zł
Dodaj do koszyka
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer - Przyroda SP  5 Tajemnice przyrody ćw cz.2 w.2013
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1058
Stron: 96
18.10 zł
15.38 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska - Pawlicz Adam
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10