Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Grzybczyk Katarzyna - Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej. Jak znani i sławni chronią swoje prawa
-24%
+ do schowka
59.00 zł
44.78 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 14.22 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Grzybczyk Katarzyna
Wydawca: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1
Stron: 272
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




21 lekcji na XXI wiek

21 lekcji na XXI wiek
Yuval Noah Harari
                Kraków 2018


Pierwszy człowiek

Pierwszy człowiek. Historia Neila Armstronga
James R. Hansen
Patryk Gołębiowski
Andrzej Lesz
Warszawa 2018


Ludzkość poprawiona

Ludzkość poprawiona
Grzegorz Lindenberg
Kraków 2018


TOPR

TOPR Żeby inni mogli przeżyć
Beata Sabała-Zielińska
Warszawa 2018


Kreatywność

Kreatywność. Mózg
w dobie innowacji
Elkhonon Goldberg
Warszawa 2018


Strefa cyberwojny

Strefa cyberwojny
Agata Kaźmierska
Wojciech Brzeziński
 
Warszawa 2018


Niebezpieczne związki Donalda Tuska

Niebezpieczne związki Donalda Tuska
Wojciech Sumliński
Biała Podlaska 2018

Krótka historia sztuki

Krótka historia sztuki
Susie Hodge
Warszawa 2018

Pokaz

9.45 zł

Rabat: 9.45 zł
Cena katalogowa: 18.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Propaganda PRL. Wybrane problemy

Semkow P.(red.)
Wydawca: Instytut Pamięci Narodowej
Rok wydania: 2004
Miejsce wydania: Gdańsk
Stron: 105
ISBN: 83-89078-67-8

Opis:

W październiku 2002 r. Oddziałowe Biuro Edukacji Publicznej IPN w Gdańsku oraz Uniwersytet Gdański zorganizowały konferencję „Propaganda PRL”. Autorzy referatów przedstawili wieloaspektowość działań propagandy w powojennej Polsce i jej dzisiejszych reperkusji. Dokonali też analizy działań aparatu propagandowego komunistycznego państwa i jego roli w kreowaniu rzeczywistości. Podjęli także próbę odpowiedzi na pytanie, jak dalece w świadomości Polaków zakorzeniły się tworzone przez peerelowską propagandę stereotypy i mity.

Spis treści

  • Wstęp – Piotr Semków

  • Łukasz Kamiński – Struktury propagandy w PRL

  • Wiktor Pepliński – Cenzura jako instrument propagandy PRL

  • Marcin Zaremba – Propaganda sukcesu. Dekada Gierka

  • Jerzy Eisler – „Polskie miesiące” – działania propagandowe w okresie przesileń politycznych w PRL

  • Barbara Okoniewska – Oblicze propagandowe „Przeglądu Technicznego” w latach realizacji planu sześcioletniego (1950–1955)

  • Jacek Z. Sawicki – Wymazać pamięć powstania. Kilka uwag o stosunku propagandy PRL do powstania warszawskiego

  • Piotr Niwiński – Obraz antykomunistycznej konspiracji niepodległościowej w propagandzie PRL

  • Sławomir Cenckiewicz – Polonia amerykańska w propagandzie PRL (wybrane aspekty). Przyczynek do studiów nad polityką PRL wobec Polonii amerykańskiej

  • Grzegorz Berendt – Cele, treść i metody oddziaływania prasy żydowskiej w Polsce w latach 1949–1956

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Propaganda PRL. Wybrane problemy - Semkow P. (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Inne » Książki za pół ceny
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10