X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Skorupka Jerzy - Kodeks postępowania karnego. Komentarz
-10%
+ do schowka
349.00 zł
314.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 34.90 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Skorupka Jerzy
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 2248
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

39.90 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Przechytrzyć social media

Wydawca: HELION
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: Gliwice
Stron: 187
Format: B5
ISBN: 9788324655304

Opis:

Przechytrzyć social media

Media społecznościowe, z Facebookiem na czele, generują większość ruchu w internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Z tego właśnie źródła wyłania się cyfrowy obraz każdego użytkownika sieci. Gdy na ten obraz nałożymy informacje na temat haseł wrzucanych do najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, obraz nabiera kolorów, staje się niezwykle wyraźny. Zacząłeś się już zastanawiać nad tym, jak wykorzystać te dane?

Nie jesteś sam. Nad tymi zagadnieniami głowią się dzisiaj wszyscy. Dzięki tej książce będziesz o krok przed innymi. W trakcie lektury poznasz historię pojedynku między potentatami rynku Google i Facebookiem — oraz zdobędziesz kluczowe informacje na temat poprawienia swojej pozycji w wynikach wyszukiwania lokalnego. Kolejne rozdziały pozwolą Ci zdobyć wiedzę o czerpaniu zysków z mediów społecznościowych — perfekcyjne opanowanie tych kanałów sprzedaży zdecydowanie zwiększy Twoje szansę na sukces. Książka zawiera wiele jest opisów przypadków dotyczących największych klientów Bailyna, a ponadto oferuje kompleksowe prognozy, uważne analizy i — co najważniejsze — praktyczne porady. Przeczytaj ją, przygotuj się na przyszłość i zacznij zbierać nagrody!

Książka ta składa się z dziewięciu rozdziałów opisujących wszystkie koncepcje i strategie związane z mediami społecznościowymi, które mogą na zawsze odmienić oblicze Twojego biznesu. Rozdziały zostały podzielone w następujący sposób:

•    Rozdział 1. opisuje zażartą wojnę między Facebookiem a Google, jej znaczenie dla Ciebie oraz wpływ tych dwóch na strony, na których spędzamy większość czasu. Przygotuje Cię on także na materiał zawarty w dalszej części książki.
•    Rozdział 2. przedstawia obecne realia społecznościowe — jaki jest ich teraźniejszy stan i dokąd zmierzają. Opisuje on także, jak zgromadzić liczną widownię
na Facebooku.
•    Rozdział 3. zgłębia nowe sposoby odkrywania informacji w najważniejszych sieciach społecznościowych i pokazuje, jak wykorzystywać te metody
do odniesienia korzyści.
•    Rozdział 4. porusza temat uśpionego giganta świata wyszukiwania: wyszukiwarki czasu rzeczywistego. Ujawnia, dlaczego aktualizacje statusu mają znaczenie
i jak można ich użyć do uzyskania cennych dla biznesu danych.
•    Rozdział 5. omawia najlepsze strategie dla przedsięwzięć lokalnych i wyszczególnia specyficzne techniki, jakie powinna znać każda firma obecna w środowisku lokalnym.
•    Rozdział 6. zawiera najlepsze i najnowsze informacje na temat zamienienia obecności w mediach społecznościowych w zyski.
•    Rozdział 7. pozwala podejrzeć, jak będzie wyglądać bliska przyszłość. O czym firmy będą musiały pamiętać w 2017 roku?
•     Rozdział 8. nauczy Cię, jak odnieść sukces na najważniejszej platformie reklamowej najbliższych pięciu lat: na Facebooku.
•     Rozdział 9. wyszczególnia najważniejsze strategie biznesowe potrzebne
do wykorzystania potencjału YouTube'a, Linkedln, publicznego przemawiania i zarządzania reputacją w internecie.

Klienci, którzy kupili Przechytrzyć social media wybrali również:

red.Bogunia-Borowska Małgorzata - Współczesny świat dziecka. Media i konsumpcja
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Bogunia-Borowska Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2019
Stron: 372
39.90 zł
31.92 zł
Dodaj do koszyka
red.Stepulak Marian Zdzisław - Koncepcje człowieka w wybranych obszarach psychologii
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Stepulak Marian Zdzisław
Wydawca: Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
Rok wydania: 2014
Stron: 206
23.00 zł
Dodaj do koszyka
Maitland Alison, Wittenberg-Cox Avivah - Kobiety i ich wpływ na biznes. Nowa rewolucja gospodarcza
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Maitland Alison, Wittenberg-Cox Avivah
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2013
Stron: 328
49.00 zł
37.97 zł
Dodaj do koszyka
Bachmann Klaus, Decko Katarzyna, Rusek Agata - Kiedy związane ręce zapewniają przewagę. Siła przetargowa Unii Europejskiej w negocjacjach międzynarodowych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bachmann Klaus, Decko Katarzyna, Rusek Agata
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR
Rok wydania: 2013
Stron: 265
38.85 zł
29.14 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Przechytrzyć social media - Bailyn Evan
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10