X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Świerczyński Marek - Prawo sztucznej inteligencji
-10%
+ do schowka
189.00 zł
170.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 18.90 zł
Cena katalogowa: 189.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Świerczyński Marek
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

20.20 zł

Rabat: 4.80 zł
Cena katalogowa: 25.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów rynkowych

red: Przychocka Iwona, Byczkowska Magdalena, Majzel Anna
Wydawca: Aspra
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania:
Stron: 106
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375459722

Opis:

Skuteczne zarządzanie podmiotami gospodarczymi jest procesem niezwykle trudnym i złożonym – wymaga bowiem od menedżerów aktualnej i interdyscyplinarnej wiedzy. Wiedza ta powinna dostarczać informacji dotyczących koncepcyjnego ujęcia podmiotu, ale również powinna być związana z postulatami interesariuszy, w tym w szczególności interesariuszy zewnętrznych. To część z nich (konsumenci), poprzez swoje wybory, decyduje o pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Biorąc pod uwagę coraz większą świadomość konsumentów związaną chociażby z ochroną środowiska czy też szeroko pojętą społeczną odpowiedzialnością biznesu, nie bez znaczenia pozostaje fakt włączania wartości priorytetowych dla interesariuszy w koncepcję (strategię) funkcjonowania podmiotu. Budowanie potencjału firmy tylko w oparciu o strategie finansowe (redukcja kosztów) jest w obecnych czasach metodą wysoce nieefektywną, o czym świadczy zarówno teoria, jak i praktyka gospodarcza. Niewystarczające jest również realizowanie działań marketingowych w oparciu o znane schematy, środki czy też metody – konsument chce być zaskakiwany i pragnie coraz to nowych doświadczeń. Zaspokojenie tych wszystkich postulatów, przy jednoczesnym przestrzeganiu uregulowań zewnętrznych, w tym prawnych, jest ogromnym wyzwaniem dla wszystkich przedsiębiorców. Niniejsza monografia składa się z siedmiu rozdziałów przedstawiających wybrane teoretyczne i empiryczne aspekty z zakresu zarządzania, ekonomii i finansów. Autorzy poszczególnych rozdziałów, reprezentujący różne ośrodki naukowe, omawiają wyniki przeprowadzonych badań i analiz, które obejmują aktualne problemy z zakresu współczesnych problemów przedsiębiorstw.

Klienci, którzy kupili Przedsiębiorstwa wobec współczesnych … wybrali również:

Barbara Kaczmarek - Deutsche Rechtssprache
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Barbara Kaczmarek
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Stron: 330
149.00 zł
108.77 zł
Dodaj do koszyka
Gardocki Lech - Prawo karne
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gardocki Lech
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Stron: 400
59.00 zł
43.07 zł
Dodaj do koszyka
Adam Olejniczak - Prawo cywilne - część ogólna
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adam Olejniczak
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2019
Stron: 400
59.00 zł
43.07 zł
Dodaj do koszyka
red.Gdulewicz Ewa - Konstytucyjny system organów państwowych
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Gdulewicz Ewa
Wydawca: Towarzystwo Wydawnictw Naukowych Libropolis
Rok wydania: 2015
Stron: 306
32.00 zł
30.40 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów rynkowych -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo » Prawo-podręczniki akademickie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10