Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Split payment i inne zmiany w VAT w 2018 r. - komentarz do zmian - ujednolicony tekst ustawy. PGK1235
-29%
+ do schowka
147.00 zł
105.09 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 41.91 zł
Cena katalogowa: 147.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 10
Stron: 336
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Lżejszy od fotografii

Lżejszy od fotorafii.
O Grzegorzu Ciechowskim
Piotr Stelmach
                Kraków 2018


300 uczonych

300 uczonych prywatnie
i na wesoło

Andrzej K. Wróblewski
Warszawa 2018


Kurtyka. Sztuka wolności

Kurtyka. Sztuka wolności
Bernadette McDonald
 
Warszawa 2018


Mój mąż i ja

Mój mąż i ja
Ingrid Seward
Łódź 2018


Tatuażysta z Auschwitz

Tatuażysta z Auschwitz
Heather Morris
Warszawa 2018


Niepodległa

Niepodległa! 
Andrzej Nowak
 
Kraków 2018


Pięć lat kacetu

Pięć lat kacetu
Stanisław Grzesiuk
Warszawa 2018

Jelita wiedzą lepiej

Jelita wiedzą lepiej
Michael Mosley
Kraków 2018

Pokaz

56.62 zł

Rabat: 18.38 zł
Cena katalogowa: 75.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach

Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 430
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788376410319

Opis:

Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.

Klienci, którzy kupili Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce … wybrali również:

Zbiegień-Maciąg Lidia - Kultura w organizacji Identyfikacja kultur znanych firm
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zbiegień-Maciąg Lidia
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 198
39.00 zł
27.49 zł
Dodaj do koszyka
Internet of Things. Nowy paradygmat rynku
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Difin
Rok wydania: 2018
Stron: 254
55.00 zł
41.52 zł
Dodaj do koszyka
Zarządzanie różnorodnością. W kierunku zróżnicowanych zasobów ludzkich w organizacji
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Difin
Rok wydania: 2018
Stron: 426
80.00 zł
60.39 zł
Dodaj do koszyka
red.Mitura Elżbieta - Organizacja pracy biurowej. Podręcznik
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Mitura Elżbieta
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Stron: 286
40.00 zł
30.80 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach - Rudawska Iga, Soboń Magdalena
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10