Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Ustawa o Sądzie Najwyższym. Komentarz
-24%
+ do schowka
149.00 zł
113.09 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 35.91 zł
Cena katalogowa: 149.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 177
Stron: 584
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Sapiens. Od zwierząt do bogów

Sapiens. Od zwierząt do bogów
Yuval Noah Harari
                Warszawa 2018


Wojna o pieniądz 4

Wojna o pieniądz 4
Song Hongbing
Wrocław 2018


Mózg odporny na stres

Mózg odporny na stres
Melanie Greenberg
Poznań 2018


Dreamland. Opiatowa epidemia w USA

Dreamland. Opiatowa epidemia w USA
Sam Quinones
Kraków 2018


Astrofizyka dla zabieganych

Astrofizyka dla zabieganych
Neil de Grasse Tyson
Kraków 2018


Niepodległa

Niepodległa! 
Andrzej Nowak
 
Kraków 2018


Pięć lat kacetu

Pięć lat kacetu
Stanisław Grzesiuk
Warszawa 2018

Jelita wiedzą lepiej

Jelita wiedzą lepiej
Michael Mosley
Kraków 2018

Pokaz

56.62 zł

Rabat: 18.38 zł
Cena katalogowa: 75.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach

Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 430
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788376410319

Opis:

Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.

Klienci, którzy kupili Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce … wybrali również:

Michael Armstrong, Stephen Taylor - Zarządzanie zasobami ludzkimi
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michael Armstrong, Stephen Taylor
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2016
Stron: 948
189.00 zł
143.45 zł
Dodaj do koszyka
Kenzelmann Peter - Kształtowanie dobrych relacji z klientami. Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kenzelmann Peter
Wydawca: BC Edukacja
Rok wydania: 2015
Stron: 132
12.90 zł
10.96 zł
Dodaj do koszyka
Pawlak Zbigniew, Smoleń Andrzej - Strategie zawodowych klubów sportowych w Polsce
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pawlak Zbigniew, Smoleń Andrzej
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej
Rok wydania: 2015
Stron: 524
62.00 zł
55.18 zł
Dodaj do koszyka
red.Mitura Elżbieta - Organizacja pracy biurowej. Podręcznik
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Mitura Elżbieta
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Stron: 286
40.00 zł
30.80 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach - Rudawska Iga, Soboń Magdalena
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10