X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Śliwerski Bogusław - Habilitacja. Diagnoza Procedury Etyka Postulaty
-29%
+ do schowka
69.99 zł
49.62 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.37 zł
Cena katalogowa: 69.99 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Śliwerski Bogusław
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 8
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

44.17 zł

Rabat: 13.58 zł
Cena katalogowa: 57.75 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Przedsiębiorstwo zorientowane na wiedzę

Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 250
Format: B5
ISBN: 8372516626

Opis:

Celem książki w odniesieniu do przedstawionych przesłanek i inspiracji podjęcia tematu zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie jest: - upowszechnienie założeń, celów koncepcji i metod związanych z procesami zarządzania wiedzą, - przedstawienie metod zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie, - opracowanie modelu przedsiębiorstwa opartego na wiedzy, użytecznego z punktu widzenia prowadzenia działalności gospodarczej, zorientowanej na kreowanie i wykorzystanie wiedzy, - opisanie zależności pomiędzy zarządzaniem wiedzą a podstawowymi procesami przedsiębiorstwa i klasycznymi funkcjami zarządzania, - identyfikacja wspólnych i rozbieżnych elementów nowoczesnych koncepcji zarządzania z koncepcją zarządzania wiedzą. Książka jest przeznaczona dla właścicieli i menedżerów przedsiębiorstw, w których przebiega lub przebiegać będzie transformacja zasad zarządzania w kierunku zwiększania poziomu wykorzystywania informacji, wiedzy i kompetencji w procesach tworzenia produktów i usług. Książka jest również skierowana do studentów kierunków ekonomicznych i menedżerskich, zainteresowanych rozszerzaniem wiedzy w zakresie nowoczesnych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem. Ponadto opracowanie może pomóc wykładowcom akademickim we wzbogaceniu zajęć dydaktycznych z takich przedmiotów, jak: nauka o przedsiębiorstwie, podstawy zarządzania, metody i techniki zarządzania, zarządzanie wiedzą, zarządzanie kapitałem intelektualnym. Spis treści: Wstęp Rozdział 1. Wiedza jako przedmiot zarządzania w przedsiębiorstwie 1.1. Istota pojęcia wiedza 1.2. Filozoficzno-epistemologiczne determinanty użyteczności wiedzy 1.3. Kluczowe przesłanki zarządzania wiedzą 1.4. Potencjalne źródła wiedzy 1.4.1. Praktyka korzystania z zewnętrznych źródeł wiedzy Literatura Rozdział 2. Koncepcje zarządzania wiedzą i narzędzia ich implementacji 2.1. Geneza i istota koncepcji zarządzania wiedzą 2.2. Kierunki rozwoju koncepcji - podejścia i strategie zarządzania wiedzą 2.3. Metody i techniki zarządzania wiedzą 2.3.1. Istota metod i technik w systemie zarządzania wiedzą 2.3.2. Uwarunkowania implementacji metod zarządzania wiedzą 2.3.3. Ogólna procedura wdrożenia metod zarządzania wiedzą 2.3.4. Metody zorientowane na zarządzanie kapitałem ludzkim 2.3.5. Technologie informacyjne jako narzędzia wspierające zarządzanie wiedzą Literatura Rozdział 3. Model przedsiębiorstwa zorientowanego na systemowe wykorzystywanie wiedzy 3.1. Podstawowe założenia modelu 3.2. Kluczowe cele przedsiębiorstwa 3.3. Wybrane formy organizacyjne 3.4. Zarządzanie pracownikami wiedzy 3.5. Infrastruktura informatyczna 3.6. Integracyjna rola zarządzania wiedzą w zarządzaniu przedsiębiorstwem Literatura Rozdział 4. Zarządzanie wiedzą w przekroju klasycznych funkcji zarządzania 4.1. Wiedza w procesach zarządzania 4.2. Wiedza w procesach organizowania 4.3. Wiedza w procesach przewodzenia ludźmi 4.4. Wiedza w procesach kontroli, oceny i pomiaru Literatura Rozdział 5. Zarządzanie wiedzą w ramach podstawowych procesów przedsiębiorstwa 5.1. Wiedza w procesach B+R 5.2. Wiedza w procesach zaopatrzenia 5.3. Wiedza w procesach wytwarzania 5.4. Wiedza w procesach kształtowania relacji z nabywcą Literatura Rozdział 6. Zarządzanie wiedzą a wybrane koncepcje zarządzania 6.1. Zarządzanie kapitałem intelektualnym 6.2. Kompleksowe zarządzanie jakością 6.3. Zarządzanie innowacjami 6.4. Marketing relacyjny 6.5. Zarządzanie środowiskowe Literatura

Klienci, którzy kupili Przedsiębiorstwo zorientowane na wi… wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.78 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 421
59.00 zł
44.25 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Przedsiębiorstwo zorientowane na wiedzę - (red.) Kobyłko G., Morawski M.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10