Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Tom IV B. Prawo i postępowanie spadkowe. Komentarz
-16%
+ do schowka
329.00 zł
276.03 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 52.97 zł
Cena katalogowa: 329.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1
Stron: 1000
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Lżejszy od fotografii

Lżejszy od fotografii.
O Grzegorzu Ciechowskim
Piotr Stelmach
                Kraków 2018


300 uczonych

300 uczonych prywatnie
i na wesoło

Andrzej K. Wróblewski
Warszawa 2018


Kurtyka. Sztuka wolności

Kurtyka. Sztuka wolności
Bernadette McDonald
 
Warszawa 2018


Mój mąż i ja

Mój mąż i ja
Ingrid Seward
Łódź 2018


Tatuażysta z Auschwitz

Tatuażysta z Auschwitz
Heather Morris
Warszawa 2018


Niepodległa

Niepodległa! 
Andrzej Nowak
 
Kraków 2018


Pięć lat kacetu

Pięć lat kacetu
Stanisław Grzesiuk
Warszawa 2018

Jelita wiedzą lepiej

Jelita wiedzą lepiej
Michael Mosley
Kraków 2018

Pokaz

55.41 zł

Rabat: 17.59 zł
Cena katalogowa: 73.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową

Anthony Scott D., Johnson Mark W., Sinfield Joseph V., Altman Edward I.,
seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 300
Format: 16.8x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375267082

Opis:

Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi pozwalających włączyć innowację do codziennej praktyki. Autorzy książki Przez innowację do wzrostu zdobyli bogate doświadczenia, pomagając dziesiątkom firm osiągnąć wzrost oparty na innowacji. Przedstawiają sprawdzone na rynku metody, które pozwolą menedżerom tworzyć nowe, rozwojowe firmy i systematycznie dążyć do wzrostu przez innowację. Wskazują także pułapki na drodze do udanej innowacji i sposoby ich ominięcia.

Klienci, którzy kupili Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić … wybrali również:

Kenzelmann Peter - Kształtowanie dobrych relacji z klientami. Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kenzelmann Peter
Wydawca: BC Edukacja
Rok wydania: 2015
Stron: 132
12.90 zł
10.96 zł
Dodaj do koszyka
Osterwalder Alexander, Pigneur Yves - Tworzenie modeli biznesowych Podręcznik wizjonera
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Osterwalder Alexander, Pigneur Yves
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2012
Stron: 288
69.00 zł
46.64 zł
Dodaj do koszyka
Roszkowska Sylwia - Kapitał ludzki a wzrost gospodarczy w Polsce
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Roszkowska Sylwia
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2017
Stron: 178
30.00 zł
25.50 zł
Dodaj do koszyka
red.Mitura Elżbieta - Organizacja pracy biurowej. Podręcznik
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Mitura Elżbieta
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Stron: 286
40.00 zł
30.80 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową - Anthony Scott D., Johnson Mark W., Sinfield Joseph V., Altman Edward I.,
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10