X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jerzy Pieróg - Prawo zamówień publicznych. Komentarz w.14
-16%
+ do schowka
299.00 zł
249.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 49.31 zł
Cena katalogowa: 299.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jerzy Pieróg
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 900
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

55.84 zł

Rabat: 17.16 zł
Cena katalogowa: 73.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 300
Format: B5
ISBN: 9788375267082

Opis:

Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową
Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi pozwalających włączyć innowację do codziennej praktyki.
Autorzy książki Przez innowację do wzrostu zdobyli bogate doświadczenia, pomagając dziesiątkom firm osiągnąć wzrost oparty na innowacji. Przedstawiają sprawdzone na rynku metody, które pozwolą menedżerom tworzyć nowe, rozwojowe firmy i systematycznie dążyć do wzrostu przez innowację.Wskazują także pułapki na drodze do udanej innowacji i sposoby ich ominięcia.Prezentują ramy pojęciowe, narzędzia i schematy, które ułatwią czytelnikowi:
*dostrzec szansę, niezauważone dotychczas przez konkurentów,
*opracować rozwiązania prowadzące do nowego wzrostu,
*zarządzać ryzykiem na wczesnych etapach rozwoju projektów, 
*tworzyć systemy i struktury pozwalające podejmować udane działania gospodarcze.
Adresaci:
Książka dostarcza praktycznych wskazówek osobom zarządzającym firmami, które starają się efektywnie połączyć swoją wiedzę i doświadczenie, aby lepiej projektować i rozwijać przełomowe produkty. Może być przydatna zarówno doświadczonym praktykom, jak i nowicjuszom w dziedzinie innowacji przełomowej.

Spis treści: 

O autorach 
Przedmowa. Refleksje na temat przełomu 

Błędny paradygmat 1: zawsze słuchać najlepszych klientów 
Błędny paradygmat 2: segmentacja rynku 
Błędny paradygmat 3: koszty utopione 
Błędny paradygmat 4: najważniejsze kompetencje 
Jak dokonać transformacji 
Podziękowania 
Wprowadzenie. Jak osiągnąć wzrost?
Innowacja przełomowa jako główna dźwignia wzrostu Innowacja przełomowa Zasady innowacji przełomowej Pospolite błędy Historie sukcesu Ogólny zarys książki Rozdział 1. Warunki wstępne innowacji 1. Uzyskać kontrolę nad aktualnymi aktywami 2. Stworzyć plan gry o wzrost 3. Opanować proces alokacji zasobów Rada dla menedżerów liniowych Rada dla członków ścisłego kierownictwa: zarządzać oczekiwaniami Podsumowanie Ćwiczenia praktyczne Wskazówki CZĘŚĆ I. ZIDENTYFIKOWAĆ SZANSE
Rozdział 2. Identyfikacja niekonsumentów
Definicja niekonsumpcji Cztery rodzaje ograniczeń Konsekwencje wykrycia ograniczeń konsumpcji Podsumowanie Ćwiczenia praktyczne Wskazówki Rozdział 3. Identyfikacja klientów nadmiernie obsługiwanych Czym jest, a czym nie jest nadmierna obsługa Jak odkryć nadmierną obsługę Studium przypadku: insulina Konsekwencje nadmiernej obsługi Podsumowanie Ćwiczenia praktyczne Wskazówki
Rozdział 4. Identyfikacja zadań do wykonania
Koncepcja rynku oparta na zadaniach Zadanie odkrycia zadania Uszeregowanie zadań według priorytetów: szybkie testy i szczegółowe badania ilościowe Wykorzystanie koncepcji zadań do wykonania w cyklu życia innowacji Podsumowanie Ćwiczenia praktyczne Wskazówki CZĘŚĆ II. SFORMUŁOWAĆ IDEE I NADAĆ IM KSZTAŁT Rozdział 5. Opracowanie przełomowych pomysłów Schematy i zasady przełomowego sukcesu Trzy kroki do przełomowej idei Wskazówki w sprawie generowania pomysłów Podsumowanie Ćwiczenia praktyczne Wskazówki Rozdział 6. Ocena zgodności strategii ze schematem Opracowanie listy kontrolnej Trzy metody oceny pomysłów Trzy ważne wnioski Podsumowanie Ćwiczenia praktyczne Wskazówki CZĘŚĆ III. ROZWINĄĆ DZIAŁALNOŚĆ Rozdział 7. Opanowanie strategii doraźnych Etap 1. Identyfikowanie najważniejszych obszarów niepewności Etap 2. Przeprowadzenie przemyślnych eksperymentów Etap 3. Korygowanie i przekierowywanie strategii Strategie doraźne jako akcelerator innowacji Siła niedoboru: dwa studia przypadków Pułapki, których trzeba unikać Podsumowanie Ćwiczenie praktyczne Wskazówki Rozdział 8. Tworzenie zespołów projektowych i zarządzanie nimi Wyzwanie 1. Nastawić zespół na sukces Wyzwanie 2. Zarządzać łączami pomiędzy zespołem a organizacją Podsumowanie Ćwiczenia praktyczne Wskazówki CZĘŚĆ IV. STWORZYĆ POTENCJAŁ Rozdział 9. Organizacja na rzecz innowacji Tworzenie struktur sprzyjających innowacji Inne systemy wsparcia i nastawienie ludzi Podsumowanie Ćwiczenia praktyczne Wskazówki Rozdział 10. Mierniki innowacji Pułapki pomiaru Sugerowane mierniki Rady dla członków ścisłego kierownictwa Przykładowe zastosowanie: "Nowa gazeta" Podsumowanie Ćwiczenia praktyczne Wskazówki Rozdział 11. Wnioski Droga, którą przebyliśmy Główne pułapki innowacji Lekcje Procter & Gamble Ostatnie rady Era rozpoznawania schematów Dodatek. Często zadawane pytania Indeks

Klienci, którzy kupili Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić … wybrali również:

Wierzę w Boga 5 Religia Karty pracy. Szkoła podstawowa
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Gaudium
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 11
Stron: 72
4.50 zł
4.28 zł
Dodaj do koszyka
Z. Bolałek, M. Dobrowolska, A. Mysior, S. Wojtan - Matematyka SP 6 ćw liczby i ... cz.1 w.2014 GWO
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Z. Bolałek, M. Dobrowolska, A. Mysior, S. Wojtan
Wydawca: GWO
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 10
Stron: 64
13.20 zł
11.75 zł
Dodaj do koszyka
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
105.03 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
60.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową - Scott D. Anthony, Mark W. Johnson, Joseph V. Sinfield, Elizabeth J. Altman
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10