X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Warszawa lata 20 - 80 - komplet w etui
-29%
+ do schowka
199.00 zł
141.29 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.71 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Bosz
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 128
Stron: 750
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

29.75 zł

Rabat: 12.15 zł
Cena katalogowa: 41.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Psychologia zarządzania w organizacji

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 303
Format: A5
ISBN: 9788301163563

Opis:

Psychologia zarządzania w organizacji



W książce zostały połączone elementy psychologii i teorii organizacji. Autorzy skupili się na kwestiach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, takich jak:
- wielokulturowość w organizacji,
- kariera i rozwój zawodowy,
- motywowanie,
- zaangażowanie i emocje w pracy,
- wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa.
Psychologiczne ujęcie pomaga w zrozumieniu mechanizmów zachodzących wewnątrz organizacji i przyczynić się do bardziej efektywnego jej funkcjonowania.



Spis treści:

Wprowadzenie
Anna Maria Zawadzka


CZĘŚĆ I. KSZTAŁTOWANIE KULTURY ORGANIZACYJNEJ -TRENDY

Rozdział 1. Kształtowanie marki organizacji przez kulturę organizacyjną firmy

Agnieszka Lipińska-Grobelny
Wprowadzenie
Kultura czy klimat organizacyjny - synonim czy antonim?
Kategorie klimatu i kultury organizacyjnej na podstawie wybranych koncepcji
Wpływ kultury w organizacji na wybrane aspekty funkcjonowania pracowników w pracy - przegląd badań
- Kultura organizacyjna a system wartości pracowników
- Klimat organizacyjny a style sprawowania władzy
- Klimat organizacyjny a preferowane style komunikowania się w środowisku pracy
- Klimat organizacyjny a postawy pracowników wobec zmian
- Klimat organizacyjny a stres roli zawodowej
Podsumowanie

Rozdział 2. Wielokulturowość w organizacji - wyzwania dla zarządzania
Aneta Chybicka, Natasza Kosakowska-Berezecka, Paulina Petrus
Wprowadzenie
Trzy klucze porównań międzykulturowych
- Koncepcja wymiarów kulturowych Geerta Hofstede 'a
- Koncepcja wzorców zachowań - projekt GLOBE
- Kultura jako system wspólnych przekonań
Zarządzanie pracownikami w organizacji wielokulturowej - rozwijanie inteligencji kulturowej


CZĘŚĆ II. ROZWIJANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA POTENCJAŁEM SPOŁECZNYM - KIERUNKI

Rozdział 3. Zarządzanie kompetencjami zawodowymi pracowników w nowoczesnych organizacjach
Paweł Jurek
Wprowadzenie
Kompetencje zawodowe - przegląd podejść do zagadnienia
- Koncepcje kompetencji w ujęciu behawioralnym
- Koncepcje kompetencji w ujęciu psychologii różnic indywidualnych
- Dwupoziomowy Model Kompetencji Zawodowych - propozycja własnej koncepcji
> Pomiar kompetencji zawodowych w Dwupoziomowym Modelu
> Kompetencji Zawodowych
> Zalety i ograniczenia Dwupoziomowego Modelu Kompetencji
Zawodowych
Zastosowanie kompetencji zawodowych w praktyce zarządzania potencjałem społecznym
- Opisy stanowisk
- Rekrutacja i selekcja
- Analiza potrzeb rozwojowych i ewaluacja działań rozwojowych
- Ocena okresowa pracowników
- System motywacyjny
Podsumowanie

Rozdział 4. Nowe tendencje w podejściu do szkoleń w organizacji
Mariola Laguna
Wprowadzenie
Cele szkoleń z perspektywy budowania konkurencyjności firmy
Przebieg i organizacja procesu szkoleniowego
Metody uczenia się w organizacji
Planowanie sesji szkoleniowych
Podsumowanie


CZĘŚĆ III. JEDNOSTKA W ORGANIZACJI - NOWE ZAGADNIENIA


Rozdział 5. Zaangażowanie w pracy i organizacji - przegląd problematyki i narzędzi pomiaru
Anna Szabowska-Walaszczyk
Wprowadzenie
Źródła teorii zaangażowania
Charakterystyka zaangażowania
- Zaangażowanie zawodowe a organizacyjne
- Czynniki osobnicze i sytuacyjne (organizacyjne)
- Zaangażowanie jako stan lub zespół zachowań
Model zaangażowania jako stanu według Wilmara Schaufeliego
- Podstawowe założenia
- Zaangażowanie według Schaufeliego a inne podejścia
- Pomiar zaangażowania - zalety i wady dostępnych narzędzi
Zaangażowanie a funkcjonowanie organizacji i jednostki
Podsumowanie

Rozdział 6. Strategie pracy emocjonalnej - konstrukcja i trafność Skali Pracy Emocjami
Róża Bazińska, Roma Kadzikowska-Wrzosek, Sylwiusz Retowski, Dorota Szczygieł
Wprowadzenie
Praca emocjonalna jako proces regulacji emocji - podstawy teoretyczne SPE Konstrukcja Skali Pracy Emocjonalnej (SPE). Przygotowanie wstępnej puli pozycji
Trafność czynnikowa SPE
Podstawowe własności psychometryczne SPE
Trafność Skali Pracy Emocjonalnej (SPE)
Czynniki indywidualne a praca emocjonalna: wpływ obserwacyjnej samokontroli, inteligencji emocjonalnej oraz płci
Czynniki organizacyjne a praca emocjonalna: wpływ stażu pracy i czasu poświęcanego na kontakt z klientami
Konsekwencje pracy emocjonalnej: wypalenie zawodowe i stan zdrowia
Podsumowanie
Załącznik. Skala Pracy Emocjami (SPE)


CZĘŚĆ IV. KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU ORGANIZACJI I MARKI - NOWE MOŻLIWOŚĆ I METODY

Rozdział 7. Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa - przegląd pojęć i metod pomiaru
Oleg Gorbaniuk
Wprowadzenie
Tożsamość, wizerunek i reputacja organizacji - przybliżenie pojęć
Rola metafory w eksploracji wizerunku przedsiębiorstw
Dynamika wizerunku i reputacji
Pomiar reputacji przedsiębiorstwa - przegląd metod
Propozycja narzędzia do pomiaru symbolicznego wizerunku przedsiębiorstwa
Podsumowanie
Załącznik. Skrócona wersja skali do badania "osobowości" organizacji
Załącznik. Pełna wersja skali do badania "osobowości" organizacji

Rozdział 8. O roli i znaczeniach marki produktu w kontekście nowoczesnych organizacji
Anna Maria Zawadzka
Wprowadzenie
Pojęcie marki i wymiary wartości marki
Perspektywa procesu podejmowania decyzji, czyli marka jako strategia wyboru Perspektywa procesu poszerzania Ja-Marka jako koncepcja Ja i styl życia
Między marką produktu a organizacją jako marką - marka ewoluująca
Skuteczne zarządzanie marką - marka jako polityka społeczna
Podsumowanie

Bibliografia
Indeks nazwisk
Indeks rzeczowy
O Autorach

Klienci, którzy kupili Psychologia zarządzania w organizac… wybrali również:

Bielański Adam - Podstawy chemii nieorganicznej Tom 1
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bielański Adam
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 546
59.00 zł
41.89 zł
Dodaj do koszyka
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
105.79 zł
Dodaj do koszyka
Gardocki Lech - Prawo karne
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gardocki Lech
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
59.00 zł
45.13 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
60.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Psychologia zarządzania w organizacji - red. Zawadzka Anna Maria
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10